خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

هر هفته ۱۵ میلیارد ریال هزینه نهضت آسفالت در تبریز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۲

اجرای طرح نهضت آسفالت و خدمات محله‌ای طی یک ماه گذشته همراه با ارتقای سطح رضایتمندی عموم شهروندان بوده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: به طور میانگین هر هفته بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر تبریز هزینه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری با بیان اینکه طرح عمومی و سراسری نهضت آسفالت در قالب طرح ضربتی خدمات محلی شهرداری که از ۱۶ شهریور ماه آغاز گردیده، طی یک ماهه گذشته با قدرت پی گیری شده است افزود: اجرای طرح نهضت آسفالت و خدمات محله‌ای طی یک ماه گذشته همراه با ارتقای سطح رضایتمندی عموم شهروندان بوده است.
وی ادامه داد: طرح نهضت آسفالت با هدف گذاری آسفالت رویه، اساسی، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر، می‌ادین، خیابان‌های اصلی و فرعی و محلات شهری با قدرت و جدیتی تمام از سوی شهرداری تبریز، مناطق ده گانه، سازمان عمران و دیگر واحدهای تابعه تا اتمام تمامی معابر شهری پی گیری خواهد شد.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق این طرح‌ها زمینه برای تحقق برنامه و شعار «توزیع عادلانه خدمات محله‌ای» فراهم شود.
خاطرنشان می‌شود طرح ضربتی خدمات محله‌ای از یک ماه قبل و با تجهیز ۴۰ اکیپ خدماتی در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز