خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۵۵

پذیرش دانشجو در این پردیس‌ها از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد.

ایلنا: رییس پردیس‌های دانشگاه تبریز از تمدید مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد نا‌پیوسته در پردیس‌های دانشگاه تبریز تا ۱۹ مهرماه جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد رضا نیکجو زمان برگزاری این آزمون را ۲۵ مهر ماه اعلام کرد و گفت: پذیرش دانشجو در این پردیس‌ها از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد.
به گفته وی پردیس‌های دانشگاه تبریز(تبریز و ارس) برای تکمیل ظرفیت، در ۱۷۵ رشته گرایش از بین داوطلبان در مقطع کار‌شناسی ارشد ناپیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشجو پذیرش می‌کنند.
رییس پردیس‌های دانشگاه تبریز تصریح کرد: پردیس‌های دانشگاه تبریز به پشتوانه بیش از ۶۵ سال پیشینه مؤثر این دانشگاه در زمینه آموزش و پژوهش و بر اساس مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات وفناوری از بین داوطلبان داخلی و خارجی درمقطع کار‌شناسی ارشد ناپیوسته دانشجو می‌پذیرند.
وی دارا بودن مدرک کار‌شناسی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ مقررات سازمان نظام وظیفه را از شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس‌ها اعلام نمود و گفت: ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش نهایی به داوطلبان شاهد و ایثار گر اختصاص خواهد یافت.
اضافه می‌نماید: داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع از عناوین رشته‌ها ی تحصیلی، مواد امتحانی، ضرایب آن و… به سایت پردیس‌های دانشگاه تبریز به نشانیhttp: / / arasp. tabrizu. ac. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز