خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

به دنبال برگزاری سالم انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۴۴

مجمع انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی نیمه اول آبان ماه برگزار خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این انتخابات کاملا بی‌طرف و مدیر کل تنها یک رای دارد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: انتخابات سالم و با ضابطه مد نظر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در انتخابات هیات فوتبال استان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت اظهار داشت: مجمع انتخابات هیات فوتبال آذربایجانشرقی نیمه اول آبان ماه برگزار خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این انتخابات کاملا بی‌طرف و مدیر کل تنها یک رای دارد.
وی افزود: نفرات حاضر در مجمع و دارای حق رای پس از بررسی در مجمع حضور خواهد یافت و از هیچ کاندیدایی اداره کل نه در این مجمع و مجامع دیگر رشته‌های ورزشی حمایت نخواهد کرد و انتخابات کاملا به صورت آزاد برگزار می‌شود و همه باید به نظر اکثریت اعضاء مجمع احترام بگذارند.
وی در خصوص نحوه برگزاری مجمع گفت: مجمع با حضور نمایندگان باشگاه‌ها، مربیان، داوران، بازیکنان، شهرستان‌ها و فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز