خبرگزاری کار ایران

قهرمانان تبریزی رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان و بانوان آسیا تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۴۸

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از پرویز مردانی و زهرا خلیلی خسروشاهی قهرمانان این رشته تجلیل کردند.

ایلنا: همزمان با برگزاری مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌شرقی خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان از پرویز مردانی و زهرا خلیلی خسروشاهی قهرمانان تبریزی رقابتهای دوچرخه سواری کوهستان و بانوان آسیا تجلیل کردند.
به گزارش ایلنا در این مراسم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به این قهرمانان اهداء شد.
پرویز مردانی برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری ایران، پس از رقابتی سخت با دیگر رکابزنان حاضر در مسابقات قهرمانی جهان کوهستان لانکاوی، توانست جواز حضور در مسابقات جهان در سال ۲۰۱۴ در کشور آفریقا جنوبی را کسب کند.
مسابقات بین المللی کوهستان لانکاوی در مواد سرعتی و استقامت در پنج مرحله از تاریخ ششم لغایت سیزدهم مهرماه به میزبانی کشور مالزی برگزاری شد و مسابقات قهرمانی جهان کوهستان در سال ۲۰۱۴ در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.
زهرا خسرو شاهی رکابزن تبریزی در رشته۵۰۰ متر در پایان اولین روز از رقابت قهرمانی کاپ آسیا موفق به کسب مدال نقره گرفت.
در بخش بانوان زهرا خسرو شاهی در رشته۵۰۰ متر با اختلاف هزارم ثانیه از نفر اول این رقابت‌ها به رتبه دوم دست پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز