خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بیش از ۶۱۷ میلیارد ریال به بنگاه‌های زود بازده مرند پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۷

تقویت کارآفرینی، اشتغالزایی و افزایش فرصت‌های شغلی را از اهداف بنگاه‌های زود بازده است. / بنگاه‌های کوچک و زود بازده در صورت گسترش مطلوب، محیط رقابتی سالمی به وجود می‌آورد که در کارآیی اقتصاد کشور نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از ۶۱۷ میلیارد ریال به بنگاه‌های زود بازده شهرستان مرند خبر داد.
به گزارش ایلنا، یونس فاتح در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان مرند گفت: تاکنون تعداد ۶ هزار و ۳۲۶ طرح از شهرستان مرند با اعتبار دو هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال در این زمینه ارایه شده که از این میان سه هزار و ۴۳۱ با اعتبار بیش از ۸۵۶ میلیارد ریال برای این شهرستان مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.
وی تعداد طرح‌های انعقاد قرار داد شده را دو هزار و ۸۰۳ طرح عنوان کرد و افزود: این تعداد طرح با اعتبار بیش از ۶۹۸ با اشتغالزایی ۵ هزار و ۳۷۷ نفر است.
فاتح تقویت کارآفرینی، اشتغالزایی و افزایش فرصت‌های شغلی را از اهداف بنگاه‌های زود بازده عنوان کرد و افزود: بنگاه‌های کوچک و زود بازده در صورت گسترش مطلوب، محیط رقابتی سالمی به وجود می‌آورد که در کارآیی اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز