خبرگزاری کار ایران

معاون جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

جهادکشاورزی آذربایجان شرقی برای تامین دام عید قربان برنامه‌ریزی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۶۱

گوسفندهای قابل عرضه از نظر کنترل‌های بهداشتی مورد تائید کار‌شناسان دامپزشکی قرار گرفته و با اخذ بهای دام زنده به افراد متقاضی عرضه خواهد شد.

ایلنا: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: گوسفند زنده به قیمت مناسب، جهت ذبح در روز قربان در محل کشتارگاه‌ها عرضه می‌شود.
به گزارش ایلنا، غفور عبدالهی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان آذربایجان شرقی افزود: گوسفندهای قابل عرضه از نظر کنترل‌های بهداشتی مورد تائید کار‌شناسان دامپزشکی قرار گرفته و با اخذ بهای دام زنده به افراد متقاضی عرضه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک بیشتر به مردم شریف استان جهت تهیه مطلوب گوسفند زنده برای ذبح در روز عید سعید قربان، در محل کشتارگاههای صنعتی شهرستان تبریز و بناب گوسفند زنده عرضه می‌شود.
معاون بهبودتولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام و جلوگیری از گسترش بیماریهای انگلی و در کنار آن، کنترل قیمت در بازار را از دیگر دلایل عرضه دام زنده جهت ذبح در روز قربان ذکر کرده و افزود: کار‌شناسان اداره کل دامپزشکی استان بر روند چگونگی فروش و عرضه دام زنده نظارت کامل خواهند داشت.
وی با بیان اینکه میزان تولید بخش دام در آذربایجان شرقی وضعیت مناسبی دارد، از تمهیدات ویژه برای تامین دام زنده برای عید قربان خبرداد و افزود: هماهنگی‌های لازم با پایگاههای عشایری و اتحادیه‌ها صورت گرفته و برنامه‌ریزی ‌های لازم جهت تامین تولید دام انجام گرفته است و در حال حاضر گوسفند مورد نیاز عید قربان آماده عرضه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز