خبرگزاری کار ایران

فرماندار جلفا:

آماده نبودن اعضای ستاد مدیریت بحران جلفا در مواقع بحرانی غیر قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۹

دبیرخانه ستاد مدیریت بحران شهرستان جلفا موظف شده است با تذکر کتبی به مسوولان کم کار مراتب را به مدیران ارشد گزارش کرده تا از تکرار این موارد جلوگیری شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان جلفا با انتقاد ازعمکردضعیف و آماده نبودن اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در مواقع بحرانی این وضع را غیر قابل قبول دانست.
به گزارش ایلنا مختار سیفی در کارگروه امداد و نجات و مدیریت بحران جلفا اظهار داشت: ناتوانی، کم کاری و سستی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بسیار مشهود و نگران کننده است.
وی با تاکید بر بهبود وضع موجود از اعضای ستاد خواست با احساس مسوولیت در بحران‌ها به وظیفه ذاتی و انسانی خود عمل کنند.
فرماندار جلفا به حادثه تاسف بار برخورد تانکر حامل سوخت با سه خودرو در این شهرستان که منجر به فوت سه تن از هموطنان در اثر آتش سوزی شد اشاره کرد و گفت: اگر مشارکت و همدلی نیروهای مردمی در مهار آتش سوزی و امداد رسانی به حادثه دیدگان نبود چه بسا تمامی ۱۲ سرنشین خودرو‌ها در آتش می‌سوختند.
سیفی همچنین با اشاره به حادثه آتش سوزی مراتع کیامکی در سطح وسیع طی هفته گذشته گفت: این واقعه حادثه تلخی بود که احساس مسوولیت نکردن مسوولان باعثافزایش میزان آتش سوزی و خسارات وارده بر مراتع دامداران منطقه شده است.
وی از دبیرخانه ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست با تذکر کتبی به مسوولان کم کار مراتب را به مدیران ارشد گزارش کرده تا از تکرار این موارد جلوگیری شود.
سیفی خطاب به اعضای ستاد مدیریت بحران احساس مسوولیت در برابر همنوعان بر اساس آیات و روایات اسلامی را متذکر شد و گفت: وظیفه هر مسلمانی است که در مواقع بحرانی به یاری آسیب دیدگان بشتابد.
وی همچنین بر آموزش و توجیه اعضای ستاد طی یک دوره فشرده امداد و نجات با شرح وظایف و مسوولیت‌ها در مواقع بحرانی تاکید کرد.
در سانحه برخورد کامیون حامل سوخت با سه خودرو در هفته گذشته در شهرستان جلفا که منجر به آتش سوزی شد متاسفانه سه تن از هموطنان در اثر آتش سوزی کشته و ۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز