خبرگزاری کار ایران

اعطای بیش از ۱۸ میلیارد ریال وام به دانشجویان دانشگاه تبریز در نیم‌سال اول ۹۳-۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۰۳

در همین راستا، در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ برای ۲۸ هزار و ۵۸۶ نفر به میزان بیش از ۴۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال در قالب انواع وام دانشجویی در اختیاردانشجویان این دانشگاه قرار گرفته است.

ایلنا: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از اعطای بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال انواع وام دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی ۹۳-۹۲ خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین امامعلی‌پور با بیان اینکه دانشگاه تبریز برای ایجاد زمینه مناسب در راستای رشد استعداد‌ها و کمک به وضع تحصیلی و معیشتی آنان بر اساس قوانین ابلاغی از سوی صندق رفاه وام‌های مختلفی به دانشجویان حائز شرایط اعطا می‌ کند، گفت: در همین راستا، در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ برای ۲۸ هزار و ۵۸۶ نفر به میزان بیش از ۴۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال در قالب انواع وام دانشجویی در اختیاردانشجویان این دانشگاه قرار گرفته است.
به گفته وی این میزان مبلغ شامل بیش از ۱۸ میلیارد و۳۹۶ میلیون ریال وام تحصیلی برای ۶ هزار و ۵۰ نفر، بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال وام شهریه برای یک هزار و ۷۶۶ نفر، ۷ میلیارد و۶۳۰ میلیون ریال وام ودیعه مسکن برای۱۴۱ نفر، یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال وام ضروری برای ۵۱۶ نفر، ۴۸۰ میلیون ریال وام ضروری حوداثغیر مترقبه برای ۳۲ نفر و تعدادی نیز وام‌های خاص نظیر وام تحصیلی دانشجویان ممتاز و نمونه، وام ودیعه مسکن نخبگان، وام بیمه درمانی، وام تحصیلی دانش هسته‌ای، کمک هزینه سفر به حج، خرید کتب تخصصی پرداخت شده است.
یادآور می‌شود: این وام‌ها از سوی مدیریت خدمات دانشجویی این دانشگاه از اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان متقاضی داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز