خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز استعفا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۰

ما به این نتیجه رسیده‌ایم که احقاق حق از طریق مجاری قانونی در فوتبال کشور می‌سر نیست، شایداین استعفا بتواند تغییر رویه‌ای در این راستا ایجاد کند. / کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تراکتورسازی تبریز را به دلیل عملکرد تماشاگران در بازی با فولاد خوزستان به کسر یک امتیاز محکوم کرد.

ایلنا: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه استعفای کتبی خود را تا دقایقی دیگر به هیات مدیره باشگاه تقدیم می‌کند، گفت: تحت فشارهای سنگین موجود علیه تیم نمی‌توان کار کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی حمید زینی‌زاده، دلیل استعفای خود را رای اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه تیم تراکتورسازی اعلام کرد و افزود: به عقیده من رای شبانه و بدون بررسی‌های لازم و کافی هیچ وجه قانونی ندارد.
وی گفت: اینکه کمیته انضباطی بدون حضور متهم و ارایه مدارک و مستندات لازم اقدام به کسر امتیاز می‌کند تعجب و تامل برانگیز است، چرا که چنین مساله‌ای در هیچ کشوری نمی‌تواند رخ دهد.
زینی‌زاده با بیان اینکه وضعیت فعلی فوتبال کشور بسیار سخت و بغرنج شده است، اظهارکرد: شاید نفر بعدی بتواند بهتر از من با فدراسیون تعامل ایجاد کرده و راه موفقیت تیم بزرگ و مردمی تراکتورسازی را هموار‌تر سازد.
وی ایجاد شوک در باشگاه و البته مهم‌تر از آن در ارکان فوتبال کشور را از دیگر دلایل استعفای خود عنوان کرد و گفت: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که احقاق حق از طریق مجاری قانونی در فوتبال کشور میسر نیست، شاید استعفای من بتواند تغییر رویه‌ای در این راستا ایجاد کند.
زینی‌زاده با تاکید بر اینکه تا زمانی که استعفای من از سوی هیات مدیره باشگاه تایید نشود با تمام توان برای شکستن رای کمیته انضباطی تلاش خواهم کرد، گفت: در این رابطه نامه‌هایی را تنظیم کرده‌ایم که امروز به کمیته استیناف فدراسیون ارایه می‌شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تراکتورسازی تبریز را به دلیل عملکرد تماشاگران در بازی با فولاد خوزستان به کسر یک امتیاز محکوم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز