خبرگزاری کار ایران

نظامی‌پور مدافع راست گسترش فولاد:

دوست دارم تا آخر فوتبالم در خدمت گسترش فولاد و رسول خطیبی باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۰۸

امیدنظامی‌پور مدافع راست گسترش فولاد، دو فصل متوالی است که درگسترش فولاد تبریز توپ می‌زند.

ایلنا: امیدنظامی‌پور مدافع راست تیم گسترش فولاد تبریز گفت: در سه فصلی که در گسترش فولاد حضور داشتم از سال‌های خوب فوتبالی‌ام بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا وی که در زمان سرمربیگری حسین خطیبی هم در لیگ دسته یک در جمع آبی‌پوشان تبریزی بود برای گذراندن دوران خدمت سربازی به تیم ملوان بندرانزلی پیوست و اکنون دو فصل متوالی است که در گسترش فولاد تبریز توپ می‌زند.
نظامی‌پور با ابراز رضایت از وضعیت خود در این تیم تصریح کرد: در لیگ بر‌تر امسال در اوایل فصل در پست جدیدم جا افتاده نبودم و رفته‌رفته عملکردم در این پست بهتر شده و خودم هم رضایت دارم.
وی ادامه داد خوشبختانه کادر فنی بسیار خوبی داریم که برای موفقیت تیم و تک‌تک نفرات زحمت فراوان می‌کشند و در این فصل صلاح دیده‌اند که من از پست اصلی‌ام که هافبک وسط بوده در پست دفاع راست بازی کنم و یقین دارم که دیگر پست اصلی من دفاع راست خواهد بود ولی در کل هر پستی که کادر فنی برایم تصمیم بگیرد در آن پست بازی خواهم کرد.
مدافع راست گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: دوست دارم تا آخر فوتبالم در تیم گسترش فولاد و رسول خطیبی باشم و کار کردن زیر نظر وی برایم بسیار لذت‌بخش است و درس‌های زیادی از او یاد می‌گیرم و امیدوارم با بازی‌های خوبمان گوشه‌ای از محبت‌های خطیبی را جبران کرده باشیم.
وی گفت: در سالی که من در تیم گسترش فولاد بودم ومی خواستم به خدمت سربازی بروم خود رسول خطیبی با مدیرعامل ملوان برای انتقال من صحبت کرد و من هیچ‌وقت محبت‌های این مرد بزرگ را فراموش نخواهم کرد.
نظامی‌پور سطح کیفی لیگ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کار در لیگ یک برایمان سخت‌تر از لیگ بر‌تر بود چون که هر بازی حکم فینال را داشت و تنها یک تیم به صورت مستقیم راهی لیگ برترمی شد ولی از لحاظ سطح فوتبالی لیگ بر‌تر بسیار بالا‌تر از لیگ یک است.
وی درباره دیدار ملوان بندر انزلی و باخت تیم گسترش فولاد گفت: در این بازی برخلاف بازی سایپا بازی خوبی را ارائه دادیم و اصلاً مستحق باخت نبودیم و یک گل سالم هم به ثمر رساندیم که متأسفانه داور مردود اعلام کرد.
نظامی‌پور افزود: نکته منفی این دیدار که بسیار من را آزرده‌خاطر کرد فحاشی تماشاگران ملوان در نیمه دوم به من بود که واقعاً مرا متعجب کرده بود. در دو سالی که در انزلی حضور داشتم رابطه خوبی با هواداران داشتم و اصلاً دلیل این‌این بی‌احترامی‌ها و فحاشی‌ها را متوجه نشدم.
وی در مورد دیدار با نفت تهران گفت: امیدوارم با دعا و حمایت خوب هواداران که جا دارد دست آن‌ها را به گرمی بفشارم در مقابل نفت تهران به چیزی غیر از سه امتیاز دیدار فکر نمی‌کنم کادر فنی ما برای هر دیدار برنامه خاصی دارد و در این دیدار هم برای برد نفت با برنامه ویژه‌ای وارد زمین خواهیم شد.
وی در خاتمه از مدیران باشگاه و شخص رسول خطیبی تشکر ویژه‌ای کرد و گفت امیدوارم در پایان لیگ جایگاهی درشان مردم خوب تبریز و باشگاه گسترش فولاد کسب نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز