خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دبیر خانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

با تغییر دولت‌ها گزینش دچار تغییر و تحول نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۱

در انتخاب و گزینش افراد باید صلاحیت‌های آن‌ها در بحث‌های اخلاقی، اعتقادی و سیاسی محرز شود.

ایلنا: مدیرکل دبیر خانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: با تغییر دولت‌ها گزینش دچار تغییر و تحول نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا محسن ضرغام که امروز در نشست هم اندیشی مدیران هسته مرکزی گزینش کارکنان مناطق هشت گانه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت افزود: گفت: امروزه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته‌اند که می‌توان نتایج آن را در عرصه‌های مختلف مشاهده کرد که در این زمینه کار گزینش گران درانتخاب نیروهای دانشگاهی و مراکز علمی پژوهشی متخصص، مومن و متدین نقش تعیین کننده‌ای دارد.
وی امر گزینش در هر دستگاه را بسیار حساس خواند و افزود: چون کار گزینش با انسان‌ها سر و کار دارد و انسان هم موجود پیچیده‌ای است، باید در این راستا بایدگزینش گران در حوزه‌های مختلف خبره و آموزش‌های لازم را دیده باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در انتخاب و گزینش افراد باید صلاحیت‌های آن‌ها در بحث‌های اخلاقی، اعتقادی و سیاسی محرز شود، تصریح کرد: چون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی محل تربیت نیروی انسانی و متخصص برای جامعه می‌باشد، باید در انتخاب نیروی‌های اصلح نسبت به سایر دستگاههای دیگر دقت لازم را داشته باشیم.
مدیرکل دبیر خانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دبیرخانه در سال‌های اخیر گفت: برگزاری ۳۵ هزار نفر ساعت دوره آموزشی، ۷۰ مورد بازرسی از هسته‌های گزینش دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور و برگزاری چندین همایش و سمینار از جمله برنامه‌های انجام شده هیات مرکزی گزینش وزارت علوم است که برای گزینش گران کارکنان در کلیه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش، همچنین در این آیین هر یک از مدیران هسته مرکزی گزینش کارکنان مناطق هشت گانه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ارایه گزارشی از حوزه کاری خود ارایه کردند.
یادآور می‌شود این نشست به همت دبیرخانه هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه ۲ کشورکه دبیرخانه آن در دانشگاه تبریز مستقر بوده و دبیر آن یعقوب رضانژاد است، برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز