خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

دوره سرپرستی نقطه عطفی برای مدیریت شهرداری تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۵

دیدار‌های مردمی با مسئولان شهرداری تبریز در گذشته به تعطیلی کشیده شده بود و اکنون با گذر زمان و اخذ تجربه، حتما بهبود خواهد یافت و البته طی یک ونیم ماه گذشته نتیجه بخش بوده است.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تبریز گفت: احیای دوباره ملاقات حضوری وعمومی با شهروندان توسط سرپرست شهرداری تبریز از اعمال صالح و اقدامات ارزشمند چند ماه اخیر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسن اسوتچی در گفتگو با خبرنگاران درباره نحوه رسیدگی به امورات و مشکلات شهروندان در روند جلسات مردمی سرپرست شهرداری تبریز و رضایتمندی شهروندان گفت: متاسفانه این دیدار‌ها در گذشته به تعطیلی کشیده شده بود و اکنون با گذر زمان و اخذ تجربه، حتما بهبود خواهد یافت و البته طی یک ونیم ماه گذشته نتیجه بخش بوده است.

اسوتچی از اصلیترین بخش تکریم ارباب رجوع نام برد و افزود: اولین اقدام در تکریم ارباب رجوع شنیدن سخن اشخاص است که خوشبختانه این امر خیر انجام می‌پذیرد.
وی دوره سرپرستی مهندس اکبری را نقطه عطفی در مدیریت شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: دوره سرپرستی آقای مهندس اکبری که شاخصه‌های مثبت آن را می‌توان به مقتضای عملکرد کوتاه مدت از وی دید مطلوب ارزیابی می‌کنم و دوره سرپرستی را نقطه عطفی برای مدیریت شهرداری باید دانست.
این عضو شورای اسلامی شهر دوره سرپرستی شهردار تبریز را موجب جلب رضایت عموم عنوان کرد و گفت: این دیدار‌ها خصوصا رضایتمندی کسانی را فراهم نموده است که در رساندن کلام خود به گوش مسئولین با مشکل مواجه هستند.
وی در خصوص تصمیم شورای شهر برای تعیین سرپرست شهرداری تبریز، اظهار داشت: شروع کار شورا خوب بود و یکی از بهترین اقداماتش انتخاب سرپرست شهرداری بود که باعثشد تبریز حتی یک روز هم بدون شهردار نباشد و روند کار‌ها ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز