خبرگزاری کار ایران

دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی خواستار تسریع رئیس جمهوری در معرفی استاندار جدید شدند

کد خبر : ۱۱۵۳۲۴

این نامه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز، علوم پزشکی، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی تبریز، پیام نور، دانشگاه فنی تبریز، دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی به امضاء رسیده است.

ایلنا: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در نامه‌ای به رئیس جمهور محترم خواهان تسریع در معرفی استاندار جدید شدند.
به گزارش ایلنا، دانشجویان بسیجی در این نامه که به امضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز، علوم پزشکی، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی تبریز، پیام نور، دانشگاه فنی تبریز، دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی به امضاء رسیده است ضمن آنکه انتخابات ۲۴ خرداد را برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشورمان دانسته، تحقق «حماسه سیاسی» را پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام اسلامی عنوان کرده‌اند.
این دانشجویان با تاکید بر اینکه امت آذربایجان گنجینه‌ای از حماسه‌ها را در تاریخ معاصر کشور به ثبت رسانده است تصریح کرده‌اند: نهضت مشروطه، قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶، رشادت‌های مثال زدنی مردم تبریز در لشکر ۳۱ عاشورا و راهپیمایی گسترده مردم آذربایجان در ۹ دی سال ۸۸؛ تنها نمونه‌هایی از مبارزات مردم آذربایجان در برپایی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان که مطالبه‌گری خود را از شروع کار دولت جدید کلید زده‌اند، تسریع در انتخاب و معرفی استاندار جدید از سوی وزارت کشور را خواستار شده و خواهان فردی ولایت مدار و مومن، فراجناحی، توانمند و انقلابی شدند.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی
سلام علیکم
صحنه پرشور انتخابات ۲۴ خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار ایران بود. حضور حماسی مردم ایران در پای صندوق‌های رای و تحقق «حماسه سیاسی» مد نظر امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.
مردم ایران علی الخصوص مردم آذربایجان در تاریخ معاصر ایران گنجینه‌ای از حماسه‌ها را به ثبت رسانده است. نهضت مشروطه، قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، رشادت‌های مثال زدنی مردم تبریز در لشکر ۳۱ عاشورا به فرماندهی «شهید مهدی باکری» در دوران دفاع مقدس و راهپیمایی گسترده مردم آذربایجان در ۸ دی ۱۳۸۸ علیه هتاکان عاشورا، تنها نمونه‌هایی از مبارزات مذهبی مردم آذربایجان در برپایی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
متأسفانه تأخیر وزارت کشور در انتخاب استاندار آذربایجان شرقی خسارات فراوانی را بر این خطه ولایتمدار وارد می‌کند و این تأخیر، با معرفی زود هنگام وزرا به مجلس شورای اسلامی توسط حضرت عالی منافات دارد. اکنون با توجه به نامگذاری سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و تحقق اولین گام از این حماسه در انتخابات اخیر که با‌‌ همان شرایط و ساز و کار انتخابات سال ۸۸ به وقوع پیوست و موجب خجالت و سرافکندگی مدعیان دروغین تقلب وپیروزی و سرافرازی ملت ایران واقتدار نظام اسلامی گشت، انتظار می‌رود با تحقق شعار به حق «شایسته سالاری» توسط جنابعالی در انتصاب فردی «ولایت مدار و مومن، فراجناحی، توانمند، به دور از بازی‌های خطی و جناحی، متخلق به اخلاص و منش متواضعانه، دارای دیدگاه عمیق فرهنگی و توان انجام کار انقلابی» به استانداری آذربایجان شرقی را رقم بزنید تا شاید بتوان ذره‌ای از زحمات و مبارزات مذهبی مردم قهرمان پرور آذربایجان را پاسخ داد. ان شاءالله
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند،
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور، بسیج دانشجویی دانشگاه فنی تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز