خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با خانواده مرحوم گهرخانی بنیانگذار تور دوچرخه سواری ایران دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۳۳

مرحوم گهرخانی اسطوره‌ای در ورزش استان و حتی کشور بود.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به همراه معاون امور فرهنگی و جوانان، توسعه ورزش همگانی و کار‌شناسان امور فرهنگی و روابط عمومی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و عید غدیر خم عید ولایت آذربایجان‌شرقی از خانواده مرحوم اکبر گهر خانی بنیانگذار تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان و مدیر کل اسبق تربیت بدنی دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در دیدار با خانواده مرحوم اکبر گهرخانی گفت: ضایعه درگذشت شادروان حاج اکبر گهرخانی جامعه ورزشی آذربایجانشرقی را در غم و اندوه عمیق و همیشگی فرو برد و مرحوم گهرخانی اسطوره‌ای در ورزش استان و حتی کشور بود که یاد و خاطر آن همیشه در دل‌ها جاری است.
وی افزود: شادروان مرحوم اکبر گهرخانی خدمات شایانی را در طول مدیریت ۱۴ ساله خود به ورزش آذربایجان‌شرقی و تبریز انجام داده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بنیانگذاری تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان و ساخت مجموعه بزرگ ورزشی یادگار امام(ره) و استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز، توسعه زیر ساخت‌های ورزش، توسعه فرهنگ ورزشی در استان، برگزاری رقابتهای مهم بین المللی، آسیایی در استان و کسب جایگاه بر‌تر اداره کل تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی در کشور هرگز از یاد‌ها و خاطره‌ها پاک نخواهد شد.
اسبقیان ادامه داد: ورزش آذربایجان و تبریز به اگبر گهرخانی مدیون بوده و اثرگذاری‌ها و رهنمود‌ها و برنامه ریزی‌های این بزرگ ورزش استان همچنان چراغ راه ورزش استان است.
اسبقیان همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و عید غدیر خم عید ولایت با خانواده‌های شهیدان اقدمی، رضوان و علی آبادی دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز