خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

زمستان گذشته ۱۴۶ حادثه به دلیل سیستم لوله کشی گاز مشترکان در آذربایجان شرقی رخ داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۳۹

به دلیل نگهداشت و تعمیرات به موقع شبکه‌های گازرسانی و تست مداوم خطوط توزیع گاز قبل از شیر علمک، هیچ حادثه‌ای در شبکه‌های توزیع و تاسیسات گاز نداشته، ولی متاسفانه تمامی حوادثناگوار ناشی از گاز مربوط به سیستم لوله کشی داخلی و سهل انگاری مردم در رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تأکید کرد: هدف این شرکت توزیع نعمتی ایمن و پاک در سطح مشترکان است
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با بیان اینکه استفاده ایمن از گاز طبیعی ضامن سلامتی مردم است به آمار حوادثناشی از گاز در زمستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: به گواهی آمار و ارقام در اثر بی‌احتیاطی و سهل انگاری مشترکان گاز طبیعی ۱۴۶ حادثه ناگوار به دلیل سیستم لوله کشی آن‌ها رخ داده است.
دینی با اشاره به ضریب ایمنی بالای شبکه‌های گازرسانی تصریح کرد: به دلیل نگهداشت و تعمیرات به موقع شبکه‌های گازرسانی و تست مداوم خطوط توزیع گاز قبل از شیر علمک، هیچ حادثه‌ای در شبکه‌های توزیع و تاسیسات گاز نداشته، ولی متاسفانه تمامی حوادثناگوار ناشی از گاز مربوط به سیستم لوله کشی داخلی و سهل انگاری مردم در رعایت نکات ایمنی اتفاق افتاده است.
وی بیشترین آمار مرگ و میر را مربوط به ماه‌های سرد سال دانست و گفت: برپایی ایستگاه‌های مشاوره در سطح استان به منظور آشنایی مردم با نحوه مصرف صحیح و ایمن از گاز، گامی دیگر در راستای بهبود خدمات ارائه شده به مشترکین بوده است و انشاء ا… در سایه مصرف صحیح و ایمن از گاز به خصوص رعایت نکات ایمنی در استفاده از دودکش‌های استاندارد و جداگانه برای هر وسیله گرمایشی شاهد هیچ حادثه ناگواری برای مردم شریف نبوده و جریان گاز مستمر و ایمن گرمابخش خانه‌های مردم در اقصی نقاط استان باشد.
وی همچنین ضمن ارج نهادن به تلاش اصحاب قلم و رسانه، علی الخصوص صدا و سیمای مرکز استان در همیاری با شرکت گاز در کاهش حوادثناگوار تصریح کرد: بدون شک فعالیت موثر اصحاب قلم و رسانه که با اطلاع رسانی دقیق و شفاف صورت می‌پذیرد با توجه به حجم مخاطبان آن بیشترین تاثیر را در نهادینه سازی فرهنگ مصرف صحیح و ایمن از گاز طبیعی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان بر لزوم تداوم تعاملات سازنده فی مابین با اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: باید با افزایش میزان آگاهی بخشی در بکارگیری این نعمت الهی و همچنین آنالیز و ارزیابی دقیق حوادثو علل بروز آن، از وقوع حوادثناشی از عدم آگاهی مردم جلوگیری نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز