خبرگزاری کار ایران

دفتر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) در تبریز افتتاح شد

کد خبر : ۱۱۵۶۳۰

عمده‌ترین هدف این موسسه تعلیم و تربیت نونهالان یتیم تا نیل به خودکفائی و استقلال آن‌هاست.

ایلنا: دفتر موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در تبریز گشایش یافت.
به گزارش ایلنا، مدیر عامل موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) درآیین افتتاح این موسسه با تشریح فعالیت‌ها و عملکرد این موسسه گفت: این موسسه در سال ۶۸ در تهران شکل گرفت و راه و روش حضرت علی(ع) را که نیمه‌های شب تنها و نا‌شناس به یاری یتیمان می‌شتافت سرلوحه خویش قرار داد.
تیمسار آذین ضمن قدردانی از همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: عمده‌ترین هدف این موسسه تعلیم و تربیت نونهالان یتیم تا نیل به خودکفائی و استقلال آن‌ها است.
وی ادامه داد: این موسسه خیریه به حفظ عزت نفس و شخصیت خانواده‌ها تاکید داشته و بر نقش عاطفی مادران در کنار فرزندان اصرار می‌ورزد.
آذین با بیان اینکه موسسه خیریه تا کنون بیش از یک هزار و ۵۰۴ خانوار نیازمند را تحت پوشش قرار داده است تصریح کرد: درآمدهای خیریه به شکل هدایا، نذورات، مستمری ماهانه و… بوده که بخشی از آن در سال گذشته برای تامین معاش و مسکن خانواده‌ها، تحصیل دانش آموزان و جهیزیه نوعروسان اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز