خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

راهپیمایی ۱۳آبان امسال باید با شور و شعور بیشتری برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۳۳

فرآیند ایمن سازی مدارس همچنان در روی میز مدیران باشد. / سهل انگاری در ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس غیرقابل توجیه است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد: راهپیمایی ۱۳آبان امسال باید با شور و شعور بیشتری برگزار شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز رضایی که در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به نزدیک شدن ۱۳آبان روز دانش آموز از مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی خواست با اتخاذ تدابیر لازم و با تعامل و همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاههای هماهنگ کننده مراسم راهپیمایی روز نفی سلطه و مبارزه ملی با استکبار جهانی سعی کنند این مراسم با شکوه‌تر و کوبنده‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۱۳آبان باید به نحوی برگزار گردد تا رصد کنندگان مسائل سیاسی و تحرکات اجتماعی کشور بیش از پیش متوجه باشند که روحیه استکبارستیزی ملت ایران همچنان پا برجاست.
رضایی در ادامه با اشاره به سرد شدن هوا و طبیعت آذربایجان بر توجه مضاعف به جریان ایمن سازی مدارس و مداومت و استمرار آن تاکید کرد و گفت: موضوع ایمنی مدارس بصورت جدی روی میز مدیران باشد.
وی با بیان اینکه بحثایمنی مدارس از اولویت مهم آموزش و پرورش است گفت: نیروی انسانی عامل اصلی در ایمن سازی مدارس بوده و بر این اساس آموزش مدیران، معاونان و معاون آموزگاران در دوره‌های بازآموزی ضمن خدمت ضروری بوده و برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی در این زمینه را بسیار موثر است.
وی ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس را در آبان ماه لازم و ضروری دانست و سهل انگاری در این خصوص را اقدامی غیر قابل توجیه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز