خبرگزاری کار ایران

کشف مواد مخدر در مرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۹۲

در بازرسی از منزل متهم مقادیری مواد مخدر به همراه وسایل توزین و استعمال که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد. / با اقدامات محسوس و غیرمحسوس ماموران، اطلاعات موثقی که توسط منابع خبری واصل شد مشخص گردید، یک نفر در امر خرید و فروش مواد مخدر صنعتی فعالیت می‌نماید.

ایلنا: فرمانده انتظامی مرند در آذربایجان شرقی از کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، فرهنگ نوروزی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی در پی کسب خبر و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، اقدامات ویژه‌ای را جهت شناسایی و دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر آغاز کردند.
وی ادامه داد: با اقدامات محسوس و غیرمحسوس ماموران، اطلاعات موثقی که توسط منابع خبری واصل شد مشخص گردید، یک نفر در امر خرید و فروش مواد مخدر صنعتی فعالیت می‌کند.
فرمانده انتظامی مرند، تصریح کرد: پس از شناسایی و تحت نظر قرار دادن فرد مورد نظر، ماموران با عملیاتی غافلگیرانه وی را در منزلش دستگیر کردند.
وی عنوان کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری مواد مخدر به همراه وسایل توزین و استعمال که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.
فرهنگ نوروزی با تاکید بر اینکه موفقیت پلیس در این عملیات بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی داشت، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی میان مردم و پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز