خبرگزاری کار ایران

فرماندار ورزقان:

با گذشت بیش از ۴ ماه از انتخابات شورا‌ها و تایید آن هنوز حاشیه‌ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۰۲

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان در بخش خاروانا تشکیل شد.

ایلنا: فرماندار ورزقان از تلاش‌های برخی مسئولان در جهت تلخ نمودن این حماسه با ایجاد شبهات بی‌اساس و تحریک برخی افراد انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فروغی شجاعی در هفتمین جلسه شورای اداری که در محل بخشداری خاروانا تشکیل شد، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات خرداد ماه ۱۳۹۲ در راستای لبیک به شعار حماسه سیاسی مقام معظم رهبری، افزود: علیرغم گذشت بیش از ۴ ماه از انتخابات شورا‌های اسلامی و تایید آن توسط مراجع مربوطه، متاسفانه هنوز حاشیه‌های آن ادامه داشته و موجب اختلال در امور شهرستان شده است.
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولین دو اصل مهم در توسعه و آبادانی است گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف هدفی است که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن بوده و از طرق مختلف در جهت تحقق آن تلاش می‌کنند و ما باید دنبال تحقق این امر باشیم.
فروغی شجاعی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخیر برخی دستگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان ورزقان در حذف برخی نیرو‌ها صرفا به دلیل داشتن سلایق و نظرات و عقاید مخالف، آن را بدعتی خطرناک و اقدامی ‌اشتباه دانست و افزود: این اقدامات موجب ایجاد مشکلات عدیده اجتماعی شده و طبعا مسئولیت آن با عامل(فرد مسئول) و آمران(کسانی که فرد مسئول را تحت فشار قرار می‌دهد) خواهد بود که بایستی در پیشگاه مردم شریف و خداوند متعال پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: به جای اینکه مسئولان با استفاده از فرصتی که مردم در اختیارشان گذاشته‌اند و با دسترسی به تریبون مجلس و ابزارهای قانونی از این پتانسیل در جهت محرومیت زدایی منطقه و پیگیری مسایل کلان استفاده نمایند، با طرح برخی مسایل بی‌اساس به اختلافات دامن زده و موجب دلسردی مسئولان اجرایی شهرستان و نیز مختل شدن امنیت روانی مردم منطقه می‌شوند.
فروغی شجاعی ضمن تاکید بر لزوم همدلی و همراهی مسئولین در جهت رسیدگی به امورات مردم، پست و مقام را امانتی موقتی دانست که ثمره و ماندگاری آن در کارهایی است که انجام می‌شود و خدمتی است که به مردم می‌شود و با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان، از بی‌توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان انتقاد نمود.
وی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان را نابسامان دانست و افزود: متاسفانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان علیرغم دعوت‌های متعدد و مکاتبات فراوان تاکنون اقدام مثبتی در سطح شهرستان انجام نداده است.
فروغی شجاعی افزود: درجریان دو بار حضور ایشان در شهرستان که در زلزله مرداد ۱۳۹۱ و مهر ماه ۱۳۹۲(در معیت وزرای بهداشت) صورت گرفته نه تنها به مسایل اساسی توجه نشده بلکه به حاشیه‌های بی‌اساس و موضوعات غیر مرتبط پرداخته شده است.
وی در این جلسه همچنین خواستار اتمام و بهره برداری از درمانگاه خاروانا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز