خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

استفاده از روش‌های صحیح مصرف انرژی ضرورت امروز و تضمین آینده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۱۳

هدف از برگزاری جشنواره محیط زیست و انرژی معرفی روش‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی در صنایع بزرگ است / وجود منابع عظیم نفت و گاز در کشور و عدم توجه به استفاده از سوخت‌های پاک و انرژی‌های نو از دلایل عمده در بی‌توجهی به مقوله بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی محیط زیست و انرژی و تجلیل از سازمان‌های موفق در مدیریت مصرف انرژی با حضور مدیران و مسئولان استانی خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمد جعفر عظمایی گفت: این جشنواره با هدف معرفی روش‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی در صنایع بزرگ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت مصرف بهینه انرژی اضافه کرد: زمین به عنوان میراثگذشتگان در دست ما نیست بلکه امانت آیندگان است که باید به درستی با آن رفتار کرد و استفاده از روش‌های صحیح مصرف انرژی ضامن بقای حیات در آینده کره زمین خواهد بود.
وی ادامه داد: وجود منابع عظیم نفت و گاز در کشور و عدم توجه به استفاده از سوخت‌های پاک و انرژی‌های نو از دلایل عمده در بی‌توجهی به مقوله بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌ زیست در بخش صنایع، شرکت پگاه توانسته در عرصه کشوری و بین‌المللی در ردیف صنایع بر‌تر قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز