خبرگزاری کار ایران

دستگیری مزاحم پیامکی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۱

شهروندان به یاد داشته باشند هرگونه ارتباط تلفنی با افراد دیگر در صورتی که از طرف مقابل درخواست رسیدگی شود به عنوان مزاحمت تلقی و اثرات و عواقب بدی را به دنبال داشته و موجبات خدشه دار شدن آبروی افراد را به همراه دارد.

ایلنا: فردی که با ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی به زنان و دختران ایجاد مزاحمت می‌کرد در تبریز دستگیر شد.
به گزارش ایلنا، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: چندی پیش یکی از شهروندان شکایتی را مبنی بر اینکه یک فرد نا‌شناس از طریق ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی و مزاحمت به همسرش، امنیت روانی خانواده وی را خدشه دار نموده است به این پلیس ارائه داد.
محمد قاسملو افزود: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان داشت که متهم در یک مورد پیامک اعلام داشته که شماره همسرش را از طریق اینترنت بدست آورده است.
وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی و استعلامات لازم از مبادی جهت شناسایی متهم معمول که هیچ گونه مستندی مبنی بر انتشار شماره تلفن همراه همسر شاکی بدست نیامد.
قاسملو تصریح کرد: با بررسی تخصصی توسط کار‌شناسان متهم شناسایی و اعتراف نمود که یکی از دوستانش باشگاه ورزشی داشته و شماره همراه وی را از طریق دوستش بدست آورده و بدون هیچ گونه هدف خاصی پیامک‌های ارسالی را فرستاده و از کرده خود پشیمان است و فقط از روی جوانی و حس کنجکاوی و پیدا کردن دوست اقدام نموده و به جهت ترساندن وی اعلام نموده که شماره وی را از طریق اینترنت بدست آورده است.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم به یاد داشته باشند هرگونه ارتباط تلفنی با افراد دیگر در صورتی که از طرف مقابل درخواست رسیدگی شود به عنوان مزاحمت تلقی و اثرات و عواقب بدی را به دنبال داشته و موجبات خدشه دار شدن آبروی افراد را به همراه دارد.
قاسملو افزود: سازمان‌ها و نهادی دولتی و خصوصی که در جهت ارائه خدمات از شهروندان اقدام به اخذ اطلاعات از آنان می‌کنند بایستی در نگهداری آن‌ها کوشا بوده و ضمن عدم انتشار و استفاده ناصواب از آن‌ها خود را ملزم به رعایت اصل امانت داری در قبال افراد نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز