خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های غذایی تبریز فرصتی مناسب برای رونق تولید و تجارت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۴

این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه منطقه‌ای است که هشت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، زنجان، قزوین، کردستان و کرمانشاه درآن حضور فعال داشته و از جمله مطرح‌ترین نمایشگاه بین‌المللی غذایی ایران به شمار آمده و مجاورت باکشور‌های دیگر وامکان بازدید سرمایه‌گذاران ۵ کشورترکیه، ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان وجمهوری آذربایجان بهترین فرصت را برای حضورمتخصصان، کار‌شناسان و سرمایه گذاران و دیگر فعالان حوزه کشاورزی فراهم نموده است.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در اقتصاد کشاورزی، صنایع تبدیلی نقش مهمی را در فرآوری محصولات کشاورزی ایفا می‌نماید زیرا، از یک سو ارزش افزوده محصولات اولیه بخش را ارتقا داده و از دیگر سو محصولاتی به بازار عرضه می‌کند که با استفاده از فن آوری‌های نوین حاصل آمده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان که به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرآورده‌های غذایی، فرصتی مناسب برای رونق تولید وتجارت درحوزه کشاورزی کشور، بخصوص شمالغرب ایران اسلامی محسوب می‌شود، افزود: این نمایشگاه فرصتی مناسب ومغتنم برای آشنایی متخصصان، کار‌شناسان و سرمایه گذاران و مدیران حوزه کشاورزی با صنایع و تکنولوژی‌های جدید، تولید، فرآوری، نگهداری و توزیع مواد غذایی خواهد بود. وی اضافه کرد: ماشین آلات تولید وفرآوری مواد پروتئینی، گوشت سفید وقرمز، فرآوری‌های تخم مرغ، تکنولوژی و ماشین آلات موادلبنی، شیرینی وشکلات، ماشین آلات پخت شیرینی و نان، صنایع آرد، ماکارونی، کنسروجات، افزودنی‌های خوراکی، خشکبار، سبزیجات، پردازش موادغذایی، پردازش میوه، تکنولوژی فریز وبسته بندی موادغذایی، بیوتکنولوژی ودیگر فن آوری‌های مرتبط با بخش کشاورزی در این نمایشگاه درمعرض دید علاقه مندان قرارگرفته است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه منطقه‌ای است که هشت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، زنجان، قزوین، کردستان و کرمانشاه درآن حضور فعال داشته و از جمله مطرح‌ترین نمایشگاه بین‌المللی غذایی ایران بشمار آمده و مجاورت باکشور‌های دیگر وامکان بازدید سرمایه‌گذاران ۵ کشورترکیه، ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان وجمهوری آذربایجان بهترین فرصت را برای حضورمتخصصان، کار‌شناسان و سرمایه گذاران و دیگر فعالان حوزه کشاورزی فراهم نموده است.
محمدیان گفت: تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی، ماشین‌آلات و صنایع غذایی و اقتصاد صنایع غذایی و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند وآماده همکاری وتعامل با بخش تولید وسرمایه گذاری حوزه کشاورزی هستند.
این نمایشگاه، از جمعه دهم آبان ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز افتتاح و تا سیزدهم آبان ماه فعالیت آن تداوم خواهد داشت.
:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز