خبرگزاری کار ایران

آذربایجان شرقی با ۵۵ طرح منتخب در نمایشگاه ملی علم تا عمل حضور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۹

آذربایجان شرقی در این دوره از نمایشگاه جزو استان‌های گروه یک است که سهمیه استان‌های این گروه، ۶۰ طرح تعیین شده است.

ایلنا: آذربایجان شرقی با ۵۵ طرح منتخب در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل حضور دارد.
به گزارش ایلنا چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل روز شنبه با حضور معاون اول رییس جمهور و مخترعان و مبتکرانی از سراسر کشور در مصلای تهران گشایش یافت.
در این نمایشگاه بیش از ۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان، یک هزار و ۱۰۴ طرح فناورانه در زمینه‌های مختلف را در معرض بازدید صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران و عموم علاقمندان قرار داده‌اند.
استان آذربایجان شرقی هم با معرفی ۵۵ طرح منتخب در زمینه‌های مختلف همچون: برق، مکانیک، ابزارآلات صنعتی، محصولات شیمیایی و دارویی در این نمایشگاه شرکت کرده است.
مسئول غرفه آذربایجان شرقی در چهارمین نمایشگاه ملی علم تا عمل در این خصوص گفت: آذربایجان شرقی در این دوره از نمایشگاه جزو استان‌های گروه یک است که سهمیه استان‌های این گروه، ۶۰ طرح تعیین شده است.
اسفندیار موسی‌زاده افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان استان با ۵۵ طرح در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که از این تعداد، سه طرح در غرفه طرح‌های منتخب به منظور بازدید مقامات قرار دارد.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از نظر تعداد طرح‌های معرفی شده جزو استان‌های بر‌تر است، گفت: همه طرح‌های ارایه شده در این نمایشگاه طرح‌هایی هستند که مراحل ثبت اختراع، استاندارد و تست‌های اولیه را طی کرده و به مرحله تجاری‌سازی رسیده‌اند.
معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان در دو دوره قبلی جشنواره علم تا عمل، رتبه بر‌تر کشوری را کسب کرده، افزود: امیدواریم امسال هم حداقل چهار طرح منتخب از آذربایجان شرقی به عنوان طرح‌های منتخب برگزیده شوند.
موسی‌زاده استقبال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: چهارمین نمایشگاه ملی علم تا عمل تا روز سه‌شنبه ۱۴ آبان برپا خواهد بود.
گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی هم در اولین روز از برپایی نمایشگاه علم تا عمل از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز