خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی:

مجوز حضور شهرداری تبریز در لیگ یک بسکتبال را کسب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۲۲

آقای مشحون دستور صادر شدن مجوز حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک را داده‌اند و به احتمال ۹۰٪ این مشکل روز شنبه در فدراسیون بسکتبال حل خواهد شد.

ایلنا: رئیس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی گفت: پس از آنکه سازمان لیگ با تیم داری شهرداری تبریز مخالفت و مجوز حضور در لیگ دسته یک را برای این تیم صادر نکرد با مسئولان فدراسیون وارد مذاکره شدیم.
به گزارش ایلنا کریم پاداش افزود: شخصا با آقای مشحون که در خارج از کشور حضور دارند تماس گرفتم و موضوع را به اطلاعشان رساندم که ایشان دستور صادر شدن مجوز حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک را داده‌اند و به احتمال ۹۰٪ این مشکل امروز در فدراسیون بسکتبال حل خواهد شد.
وی افزود: با مشکلاتی که برای تیم‌های فوتبال استان اتفاق افتاده من نیز احساس وظیفه کردم و برای احقاق حق این دیار با تمام وجود تلاش کردم و نگذاشتیم به راحتی روی تیم شهرداری تبریز خط قرمز بکشند و اجازه حضور در لیگ را صادر نکنند. با تمام نداری‌ها هیات بسکتبال آذربایجان شرقی جزو بهترین هیات‌های بسکتبال ایران است.
هفته پیش سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ دسته یک کشور مخالفت کرد.
تیم شهرداری تبریز سال گذشته در لیگ دسته دو حضور داشته و نتوانسته بود به لیگ یک صعود کند، مسئولان استانی با رایزنی‌هایی که با فدراسیون انجام دادند به دلیل اینکه تبریز زمانی قطب بسکتبال شمال‌غرب کشور بوده است سهمیه یک تیم لیگ دسته یکی را به تبریز اهدا کردند ولی در جلسه‌ای که در فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شده است مسئول سازمان لیگ با افزایش تعداد تیم‌ها مخالفت کرده و لیگ دسته یک با ۱۲ تیم و بدون حضور شهرداری تبریز قرعه کشی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز