خبرگزاری کار ایران

فرماندار سراب:

تعاونی‌ها نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارند

کد خبر : ۱۱۸۱۵۹

ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه لازم برای انباشت سرمایه‌های کوچک مردم برای هدایت به سمت تولید یکی از مهم‌ترین رویکردهای اقتصادی تعاونی‌ها است.

ایلنا: فرماندار شهرستان سراب گفت: تعاونی‌ها نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارند.
به گزارش ایلنا، مسعود سعادتی در هفتاد و ششمین جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی که در شرکت تعاونی گوساله پروری و زراعت سراب برگزار شد افزود: اگر تعاونی‌ها بتوانند الگوی موفق شرکت‌های تعاونی را به مردم معرفی کنند می‌توان به توسعه این بخش و ایفای سهم آن در اقتصاد ملی امیدوار بود.
وی با بیان اینکه تعاون به عنوان اهرم مناسبی جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی بشمار می‌آید افزود: ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه لازم برای انباشت سرمایه‌های کوچک مردم برای هدایت به سمت تولید یکی از مهم‌ترین رویکردهای اقتصادی تعاونی‌ها است.
سعادتی در ادامه از عملکرد شرکت‌های تعاونی مسکن مهر سراب قدردانی کرد و ادامه داد: با احصاء مزایا و معایب، مسکن مهر می‌تواند پشتوانه مناسبی برای اجرای دیگر پروژه‌های عظیم تعاونی باشد.
عبدالرضا وکیل آزاد، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراب نیز در این جلسه گفت: ۲۴۰ شرکت تعاونی با عضویت ۱۳ هزار و ۶۸۴ نفر در سراب وجود دارد که این تعداد جدا از اعضای تعاونی سهام عدالت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز