خبرگزاری کار ایران

شهردار منتخب تبریز:

برای شروع کار تنها دعای خیر بزرگان و دوستان و عزیزان کافی است / از تشریفات خودداری شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۰

با استعانت از خداوند متعال و دعای خیر مردم و بزرگان خدمت خود را آغاز خواهم کرد.

ایلنا: شهردار منتخب تبریز گفت: با استعانت از خداوند متعال و دعای خیر مردم، بزرگان شهر و خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران خدمت خود در مجموعه شهرداری تبریز را آغاز خواهم کرد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی با قدردانی از ابراز لطف و همراهی قشرهای مختلف مردم تبریز، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و بزرگان و معتمدان شهر گفت: به عنوان خادم همیشگی مردم شریف تبریز و استان و همچون گذشته، تلاش و خدمت شبانه روزی به شهر و شهروندان را وجهه همت خود قرار خواهم داد و در این راه بی‌تردید به دعای خیر همه مردم و بزرگان نیازمندم.
شهردار منتخب تبریز با اشاره به رسم متعارف در انتصاب و انتخاب مدیران و مسوولان و اهدا و ارسال تاج گل و نیز نصب بنر و تابلوهای تبریک و تهنیت، چاپ پیام تبریک در مطبوعات خواستار پرهیز مدیران، مسوولان شهری و استانی، بزرگان شهر و آشنایان از ارسال گل و نصب بنرهای تبریک در سطح شهر و نیز معابر و اماکن عمومی و نیز شهرداری شد و افزود: برای ارایه خدمت مطلوب و مورد انتظار مردم تنها دعای خیر بزرگان و دوستان و عزیزان کافی است و مدیریت جدید شهرداری تبریز تمام تلاش خود را برای تداوم خدمت به شهر و شهروندان آن هم بدور از تبلیغات و هیاهو به کار خواهد بست.
نجفی در عین حال ابراز امیدواری کرد با کمک و همکاری تمامی شهروندان، مسوولان شهر و استانی و مدیران و کارکنان شهرداری، زمینه ارایه خدمات حداکثری به شهر و شهروندان از سوی شهرداری تبریز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز