خبرگزاری کار ایران

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

مشمولان متولد ۱۳۵۵ تا شهریور ۱۳۷۴ وضعیت خدمتی خویش را تعیین تکلبف کنند

کد خبر : ۱۱۸۵۱۳

مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند و همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد، علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

ایلنا: کلیه مشمولان متولد ۱۳۵۵ تا شهریور ۱۳۷۴می بایست برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خویش اقدام نمایند.
به گزارش ایلنا، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: برابر ماده(۵۸) قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان در صورت عدم ارسال به موقع مدارک مربوط به اعزام به خدمت و یا عدم مراجعه به موقع در تاریخ اعزام مشخص شده، غایب محسوب می‌شوند.
ابراهیم آژدن افزود: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند و همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد، علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی بیان داشت: مشمولان غایب که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، اقدام نکرده‌اند با محدودیت‌هایی نظیر عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم امکان درخواست معافیت کفالت، ممنوعیت خروج از کشور، عدم امکان اخذ گواهینامه و دریافت تسهیلات بانکی و… مواجه می‌گردند، لذا باید وضعیت خدمتی خویش را از طریق دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) مشخص نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز