خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲ تبریز:

پروژه اتصال خیابان سبلان به اتوبان شهید کسائی تبریز تا اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۴

عملیات اجرائی خیابان سبلان به منظور دسترسی آسان شهروندان و اهالی کوی دادگستری، سبلان، سهند و ائل گلی به اتوبان شهید کسائی با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در حال اجراست.

ایلنا: توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز و به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شهری، خیابان۲۴ متری سبلان به اتوبان شهیدکسائی در حال اجراست.
به گزارش ایلنا، شهردار منطقه ۲ تبریز با اعلام این مطلب گفت: عملیات اجرائی خیابان سبلان به منظور دسترسی آسان شهروندان و اهالی کوی دادگستری، سبلان، سهند و ائل گلی به اتوبان شهید کسائی با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در حال اجراست.
آقامحمدی از سایر اهداف اجرای این پروژه رفع ترافیک جاده پرتردد ائل گلی خصوصا در فصل تابستان و دسترسی بدون مشکل شهروندان به پمپ بنزین اتوبان شهیدکسائی ذکر کرد و گفت: عملیات اجرائی این پروژه شامل خاکبرداری و خاکریزی، مخلوط ریزی و زیرسازی، دال گذاری و… با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که به محض اتمام عملیات زیرسازی، اجرای آسفالت خیابان ۲۴ متری سبلان آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: این پروژه که از طرف جاده تهران و اتوبان شهیدکسائی بعد از ورودی شهرک یاغچیان و ائل گلی به عنوان سومین ورودی و خروجی کلانشهر تبریز به شمار می‌آید، پس از اتمام عملیات عمرانی، جهت دسترسی شهروندان و مسافرین به مرکز شهر و اتوبان شهیدکسائی، بسیار مثمرثمر واقع خواهد شد.
آقامحمدی پیش بینی کرد پروژه اتصال خیابان سبلان به اتوبان شهیدکسائی تا اواخر امسال به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز