خبرگزاری کار ایران

تلاش ۱۸ تیم، برای کسب دو سهمیه لیگ بر‌تر والیبال از امروز آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۸۹

شهرداری ملکان نماینده والیبال آذربایجانشرقی در لیگ دسته یک والیبال است و در اولین مصاف در اهواز با مناطق نفت خیز جنوب می‌رود.

ایلنا: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور از امروز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۸ تیم در دو گروه آغاز می‌شود و در ‌‌نهایت دو تیم مجوز حضور در لیگ بر‌تر والیبال سال آینده را به دست می‌آوردند و شهرداری ملکان نماینده والیبال آذربایجانشرقی در لیگ دسته یک والیبال در اولین مصاف در اهواز با مناطق نفت خیز جنوب دیدار خواهد کرد.
به گزارش ایلنا شهرداری ملکان سال گذشته نماینده استان در لیگ دسته دوم بود که موفق به لیگ دسته یک صعود کند.
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک ایران در سال ۱۳۹۲ با حضور ۱۸ تیم در دو گروه ۹ تیمی برگزار می‌شود که هر هفته یک تیم از گروه استراحت خواهد داشت.
بعد از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، چهار تیم بر‌تر هر گروه به مرحله پلی آف صعود می‌کنند که در این مرحله به صورت ضربدری با تیم‌های چهارم تا اول گروه مقابل بازی خواهند کرد.
سپس بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی در دو گروه چهار تیمی(گروه اول برای کسب عنوان‌های اول تا چهارم و گروه دوم برای کسب عنوان‌های پنجم تا هشتم) با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
اما تیم‌های پنجم تا هشتم گروه یک دور مقدماتی، در مرحله دوم برای کسب عنوان‌های نهم تا شانزدهم تنها یک بازی با حریف‌‌ همان رتبه در گروه دوم خواهد داشت که میزبان این بازی نیز به صورت قرعه کشی انتخاب می‌شود. تیم‌های نهم هر گروه نیز به دسته دوم سقوط می‌کنند.
اسامی تیم‌های شرکت کننده در دو گروه این رقابت‌ها به قرار زیر است:
گروه اول: تیم‌های پیشگامان کویر یزد، عقاب تهران، شهرداری پیشوا، گل گهرسیرجان، پاس قوانین، دلیران دشتی بوشهر، شکوفا صنعت پویا، شهرداری کرج و شهرداری همدان.
گروه دوم: تیم‌های مناطق نفت خیز جنوب، شهرداری ملکان، کاله جوان، فولاد عظیمی گنبد، شهدای ورزشی کرمانشاه، شهرداری دزفول، سفیر قم، مقاومت شهرداری ارومیه و ذوب آهن اصفهان.
برنامه هفته نخست این رقابت‌ها به قرار زیر است:
اردکان، پیشگامان کویر یزد - عقاب تهران، ساعت ۱۶
پیشوا، شهرداری پیشوا - گل گهرسیرجان، ساعت ۱۶
تهران، پاس قوانین - دلیران دشتی بوشهر، ساعت ۱۶
کرمان، شکوفا صنعت پویا - شهرداری کرج، ساعت ۱۵
اهواز، مناطق نفت خیز جنوب - شهرداری ملکان، ساعت ۱۷:۳۰
آمل، کاله جوان - فولاد عظیمی گنبد، ساعت ۱۴
کرمانشاه، شهدای ورزشی کرمانشاه - شهرداری دزفول، ساعت ۱۶
در هفته نخست تیم‌های شهرداری همدان در گروه یک و ذوب آهن اصفهان در گروه دوم استراحت دارند. همچنین بازی هفته نخست دو تیم سفیر قم و مقاومت شهرداری ارومیه سوم آذرماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز