خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

ائل داغی، بستر جدید نشاط، شادابی و فضای سبز شهری تبریز خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۵

پارک جدید ائل داغی با هدف افزایش سرانه فضای سبز و آراستگی و زیبایی حاشیه‌های اتوبان پاسداران در اراضی کوهپایه‌ای عینالی در حال احداثاست.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز از احداثمجموعه ائل داغی به عنوان بستر جدید توسعه فضای سبز شهری و نیز نشاط و شادابی عمومی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداثپارک ۱۰۰ هکتاری ائل داغی در دامنه‌های ارتفاعات عون بن علی که چندی پیش کلنگ زنی شد، گفت: پارک جدید ائل داغی با هدف افزایش سرانه فضای سبز و آراستگی و زیبایی حاشیه‌های اتوبان پاسداران در اراضی کوهپایه‌ای عینالی در حال احداثاست.
وی تصریح کرد: حدود ۱۵ هکتار از پارک ائل داغی عینالی در سنوات گذشته جنگلکاری شده بود که با تصویب احداثپارک ائل داغی، هم اکنون در مرحله خاکبرداری، خاکریزی و تسطیح و اجرای شبکه آبیاری‌ست.
اکبری در عین حال با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهر در کنار توسعه فضای سبز تصریح کرد: علاوه بر احداثپارک ائل داغی که از زیرگذر ارم به سمت میدان آذربایجان ادامه خواهد داشت، سازمان درحال کاشت درخت در کنار مسیر اتوبان پاسداران می‌باشد که اجرای این طرح منجر به بهسازی منظر شهری بزرگراه پاسداران خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز