خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز در لیگ بر‌تر فوتسال به مصاف میثاق تهران می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۳

تیم میثاق تهران با شهرداری تبریز هم‌امتیاز بوده و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر در رده هشتم قرار دارد.

ایلنا: تیم فوتسال شهرداری تبریز در هفته هشتم لیگ بر‌تر فوتسال کشور در بازی مقابل میثاق تهران به دنبال بردی دیگر و میثاق به دنبال نباختن به سومین تیم تبریزی است.
به گزارش ایلنا در هفته هشتم لیگ بر‌تر فوتسال کشور امروز تیم شهرداری تبریز در سالن شهید پورشریفی میزبان تیم میثاق تهران است.
تیم میثاق تهران در دو بازی قبلی خود مقابل نمایندگان دیگر تبریز متحمل شکست شده است. این تیم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی شده و با رای کمیته انضباطی سه بر صفر مغلوب تیم دبیری شده است.
شاگردان خوراکچی برای کسب حداقل امتیاز و فرار از بحران به تبریز سفر می‌کنند. اما در آن سو تیم شهرداری تبریز بعد از پیروزی شیرین بر ماهان تندیس قم به مصاف میثاق تهران رفته و امیدوار است در این بازی نیز سه امتیاز را کسب کند.
شاگردان اسماعیل تقی‌پور با ۱۱ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارند اما اگر در بازی فردا با هر نتیجه‌ای پیروز شوند، ۱۴ امتیازی شده و در مکان چهارم جدول جای خواهند گرفت.
تیم میثاق تهران نیز با شهرداری تبریز هم‌امتیاز بوده و به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر در رده هشتم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز