خبرگزاری کار ایران

بر‌ترین مخترع جوان سال ۲۰۱۲ جهان شهردار جدید ورزقان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۴

بر این اساس کامران رحمتی به سمت شهرداری ورزقان انتخاب شده است.

ایلنا: با رأی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان کامران رحمتی به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی شد.
به گزارش ایلنا، با انتخاب شورای اسلامی شهر ورزقان و تأئید فرمانداری این شهرستان، حکم شهرداری رحمتی توسط استاندار آذربایجان شرقی امضاء ابلاغ شد.
کامران رحمتی به عنوان بر‌ترین مخترع جوان سال ۲۰۱۲ جهان، یکی از نخبگان علمی کشور به شمار می‌رود که با طرح‌های ابتکاری و کاربردی نظیر رآکتور تصفیه گر فاضلاب‌های شهری بدون تولید لجن و نیز طرح آسفالت ضد ترک خود ترمیم گر صاحب مدال‌های طلا ی مخترعین جهان شده است.
رحمتی همچنین موفق به دریافت مدال افتخار وزارت علوم و تحقیقات کشور تایوان شده است.
از دیگر سوابق مدیریتی و علمی شهردار جدید ورزقان سرپرستی تیم علمی شهرداری تبریز به حمایت نوین شهردار سابق این شهر طی سال‌های اخیر بوده است که این تیم طی چند سال گذشته منشأ خدمات و مطالعات موضوعی و علمی متعدد در حوزه مدیریت شهری تبریز بوده است.
در حال حاضر کلیه مدال‌ها و لوح‌های افتخار این مدیر جوان و نخبه علمی در موزه شهرداری نگهداری می‌شود.
گفتنی است آئین معارفه شهردار جدید ورزقان صبح روز پنجشنبه و با حضور مسوولان محلی و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر ورزقان در محل شهرداری این شهر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز