خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی هشترود:

بیش از۷۰۰ واحد صنفی در هشترود بازرسی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۸۹

در این راستا از تعدادی از مغازه انواع سی دی‌های غیر مجاز به همراه کیس‌های مربوطه حاوی مطالب غیر مجاز کشف و ضبط شد و تعدادی دیگر به علت دایر کردن قمار، خرید اموال مسروقه، کشف مواد مخدر و نداشتن پروانه کسب و سایر تخلفات پلمپ شد مدیران واحدهای پلمپ شده با تشکیل پرونده در مورد تخلفات مرتکب شده اقدامات قانونی به عمل آمد

ایلنا: فرمانده انتظامی هشترود در آذربایجان شرقی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی و پلمپ ۳۷ واحد صنفی فاقد پروانه کسب ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، «هاشم شعفی» گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با همکاری اتحادیه صنفی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با تهاجم فرهنگی با انجام برنامه ریزی لازم اقدام به اجرای طرح کنترل صنوف مغازه‌های صوتی و تصویری و ویدئو کلوپ‌ها و غیره نموده‌اند.
فرمانده انتظامی هشترود افزود: در این طرح که با همکاری اتحادیه امور صنفی اجرا شد ابتدا عوامل اماکن به کلیه صاحبان صنوف در خصوص جمع آوری لوازم غیر متعارف ضد فرهنگی اخطار لازم صادر نموده و در ادامه بیش از ۷۰۰ واحد صنفی به صورت دقیق کنترل و مورد بازدید قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا از تعدادی از مغازه انواع سی دی‌های غیر مجاز به همراه کیس‌های مربوطه حاوی مطالب غیر مجاز کشف و ضبط شد و تعدادی دیگر به علت دایر کردن قمار، خرید اموال مسروقه، کشف مواد مخدر و نداشتن پروانه کسب و سایر تخلفات پلمپ شد مدیران واحدهای پلمپ شده با تشکیل پرونده در مورد تخلفات مرتکب شده اقدامات قانونی بعمل آمد.
فرمانده انتظامی هشترود ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت: برنامه‌های فریبنده رسانه‌های بیگانه و خود باختگان فرهنگی و فروشندگان ابزارآلات تهاجم فرهنگی با قصد منفعت بیشتر بدنبال تضعیف کردن بنیان خانواده‌ها و غلبه بر ارزش‌ها را دارد، که با پیشگیری اجتماعی، قضایی وانتظامی با این ابزار تبلیغاتی می‌تواند زمینه استحکام بخشی به کانون گرم خانواده را فراهم و از آسیب‌های اجتماعی و شوم هجمه‌های دشمنان بر غلبه ارزش‌ها بکاهد. همه مردم بایستی تهدیدات و آسیب‌های استفاده از این محصولات ضد فرهنگی را بشناسند و با هوشیاری و دقت کامل به امنیت محیط زندگی خود کمک کنند.
شعفی افزود: در اجرای این طرح‌ها مقدار ۲۵۱ گرم تریاک بیش از ۵۰۰ حلقه سی دی غیر مجاز ودستگاه کیس کشف ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز