خبرگزاری کار ایران

توسط خانواده مرحوم دکتر اکبریه؛

مجهز‌ترین سالن ورزشی دخترانه شمال‌غرب کشور در تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۹۷

این سالن ورزشی دخترانه در فضایی به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع، مجهز به سالن ژیمناستیک و سالن چند منظوره بسکتبال، والیبال، فوتسال و صخره نوردی به بهره برداری رسیده است.

ایلنا: مجهز‌ترین سالن ورزشی دخترانه در شمال‌غرب کشور به نام اقدس توسط خانواده مرحوم دکتر اکبریه به نام همسر این خیر مرحوم در شهرک ارم تبریز با هزینه ۳۰ میلیارد ریال، افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این سالن ورزشی دخترانه در فضایی به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع، مجهز به سالن ژیمناستیک و سالن چند منظوره بسکتبال، والیبال، فوتسال و صخره نوردی به بهره برداری رسیده است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی، در مراسم افتتاح این سالن ورزشی با بیان اینکه هم اکنون سرانه دانش آموزان از فضاهای ورزشی ۳۰ صدم متر مربع است، ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین در توسعهٔ فضاهای ورزشی تا پایان برنامه پنجم توسعه به نیم متر مربع برسد.
علی آذرنژاد با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۰ سالن ورزشی در آذربایجانشرقی با مشارکت خیرین، برای دانش آموزان ساخته شده است گفت: هم اکنون با مشارکت هزار خیر در آذربایجانشرقی، ۱۱۴ پروژه با تمرکز در مناطق زلزله زده در حال ساخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز