خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

برای موفقیت تراکتورسازی، هر کمکی که نیاز باشد انجام خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۸۲

آمده‌ایم بیش از گذشته به این تیم کمک کنیم و همان‌طور که دوست داریم آذربایجان، سر ایران باشد تلاش می‌کنیم تراکتورسازی هم به عنوان الگوی ورزش آذربایجان در بالای جدول لیگ بایستد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای رسیدن تیم تراکتورسازی به جایگاه اول فوتبال، هر کمکی که نیاز باشد انجام خواهیم داد تا بازیکنان این تیم بدون دغدغه فکری، فقط به دنبال بازی‌های خوب در زمین باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده پنجشنبه شب در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز، با قدردانی از تلاش‌های آن‌ها، افزود: تیم تراکتورسازی با پیروزی‌ها و موفقیت‌های خود امید را در دل مردم آذربایجان ایجاد کرده است.
وی، حمایت از ورزشکاران را یکی از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: این دیدار اولین دیدار کاری من بعد از دید و بازدیدهای مختلف در دو روز اول مسؤولیت است و در همین فرصت اعلام می‌کنم که آمده‌ایم تا حامی تیم تراکتورسازی به عنوان تبلور غیرت آذربایجان باشیم و این حمایت را در عمل هم نشان خواهیم داد.
استاندار آذربایجان شرقی از حمایت‌های مدیریت قبلی استان از تیم تراکتورسازی تشکر کرد و گفت: آمده‌ایم بیش از گذشته به این تیم کمک کنیم و همان‌طور که دوست داریم آذربایجان، سر ایران باشد تلاش می‌کنیم تراکتورسازی هم به عنوان الگوی ورزش آذربایجان در بالای جدول لیگ بایستد.
وی با اشاره به دیدار حساس تیم تراکتورسازی با استقلال تهران در روز جمعه، خاطرنشان کرد: بهترین هدیه از طرف بازیکنان تراکتورسازی برای بنده، پیروزی در بازی فرداست و امیدوارم در این بازی با همت شما عزیزان مردم آذربایجان را شاد کنیم.
جبارزاده با بیان اینکه امیدواریم دین خود را به ورزش استان ادا کنیم، سخنان خود را با این جمله که «تراکتورسازی، دوستت داریم» به پایان رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز