خبرگزاری کار ایران

در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان اسکو تاکید شد؛

مشکلات فرهنگی شهر‌های اسکو، سهند و ایلخچی احصاء شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۸۳

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسکو برگزار شد.

ایلنا: در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان اسکو بر لزوم احصاء مشکلات فرهنگی شهر‌های اسکو، شهر جدید سهند و ایلخچی تاکید شد.
فرماندار شهرستان اسکو در این نشست بر ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: لازم است در جهت نشر و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اقدام نموده و با عناصر ضد فرهنگی و مغایر با ارزش‌های اسلامی برخورد نمائیم.
آثری به فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری‌های این ماه اشاره کرد و گفت: عزاداری‌ها باید بر اسلام الگوهای اسلامی برگزار شده و در آن از تحریف و اعمال تغییرات خلاف اسلام پرهیز نمائیم.
وی گفت: باید با توجیه مسئولین برگزاری عزاداری‌ها و ایجاد هماهنگی در بین آن‌ها نسبت به تبلیغ و نشر فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش نمائیم.
امام جمعه اسکو هم در این جلسه بر ضرورت تقویت فرهنگ درونی و اخلاقیات اسلامی مردم تاکید کرد و افزود: ضروری است آن دسته از ارزش‌هایی که در بین خانواده‌های مذهبی رایج بوده و از اصول اسلام سرچشمه می‌گیرد تقویت نموده و بر اساس آن تصمیم گیری نمائیم.
حجت الاسلام مراد‌پور فرهنگ را مقوله‌ای برای یک فرد یا گروه خاص ندانسته و آنرا کلیتی برای همگان برشمرد و گفت: همه افراد جامعه با مزایا و مشکلات فرهنگی درگیر بوده و لازم است تا مسائل و مشکلات مربوط به اقدامات فرهنگی رصد شده تا با بررسی و تحلیل آن‌ها نسبت به برنامه ریزی و اجرایی کردن مصوبات شورای فرعنگ عمومی اقدام نمایئم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز