خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

برگزاری همایش‌های مرتبط با دریاچه اورمیه بدون هماهنگی با دبیرخانه مدیریت جامع دریاچه، موازی‌کاری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۶

شورای هماهنگی و مدیریت یکپارچه حوزه آبخیر دریاچه ارومیه به ریاست استاندار و متشکل از مدیران و نمایندگان کلیه دستگاههای ذیربط راهکارهای مدیریتی و اجرایی نجات دریاچه ارومیه را در محورهای اجرایی و مطالعاتی مشخص نموده و چانه زنی و بحث‌های چالشی تکراری به جز اتلاف منابع، دستاوردهای جدیدی به یافته‌های موجود اضافه نمی‌کند.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: برگزاری همایش‌های مرتبط با بحران دریاچه اورمیه بدون هماهنگی با دبیرخانه مدیریت جامع دریاچه، موازی کاری و اتلاف منابع است.
به گزارش خبرنگار ایلنا بیوک رئیسی با تأکید بر ضرورت جایگزین کردن اقدامات عملیاتی به جای همایش‌های پژوهشی در خصوص مدیریت دریاچه ارومیه گفت: شورای هماهنگی و مدیریت یکپارچه حوزه آبخیر دریاچه ارومیه به ریاست استاندار و متشکل از مدیران و نمایندگان کلیه دستگاه‌های ذیربط راهکارهای مدیریتی و اجرایی نجات دریاچه ارومیه را در محورهای اجرایی و مطالعاتی مشخص نموده و چانه زنی و بحث‌های چالشی تکراری به جز اتلاف منابع، دستاوردهای جدیدی به یافته‌های موجود اضافه نمی‌کند.
دبیر استانی مدیریت جامع حوزه آبخیز دریاچه ارومیه، با تکریم از دست اندرکاران و علاقمندان محیط زیست، سازمانهای غیر دولتی و دانشگاههای مختلف استان به لحاظ همدلی و احساس مسئولیت در خصوص بحران دریاچه ارومیه گفت: همه پیشنهادات و برنامه‌های اجرایی و پژوهشی بایستی در قالب دبیرخانه استانی بررسی و پس از تائید شورای برنامه ریزی استان به عنوان راهکار اجرایی به افکار عمومی منعکس شود.
رئیسی اظهار نظر احساسی و آرمانگرایانه را مغایر با اهداف و برنامه‌های مدیریت جامع دریاچه ارومیه عنوان کرد و از علاقه مندان به محیط زیست خواست؛ هرگونه طرح و پیشنهاد و برنامه‌های پژوهشی، تحقیقی یا اجرایی خود را جهت بررسی در شورای برنامه ریزی استان به اداره کل حفاظت محیط زیست به عنوان دبیرخانه مدیریت جامع دریاچه ارومیه ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز