خبرگزاری کار ایران

مجرمان زمین خوار در دستان پلیس بستان آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۶۰

مامورین پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی موضوع و تحقیقات بعمل آمده متوجه می‌شوند که سه نفر از سودجویان و متخلفین مقدار ۱۵هزارمترمربع زمین از اراضی ملی و متعلق به دولت را در نزدیکی روستای خیرآباد از توابع شهرستان بستان آباد تصرف و قصد واگذاری و فروش آن را دارند.

ایلنا: فرمانده انتظامی بستان در آباد آذربایجان شرقی از دستگیری ۳ نفر مجرم اقتصادی و زمین خوار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، حسن باقری گفت: در اجرای مبارزه با جرائم اقتصادی و پدیده شوم زمین خواری برخورد با متخلفین در این راستا در دستور کار این فرماندهی قرا گرفت.
وی گفت: مامورین پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی موضوع و تحقیقات بعمل آمده متوجه می‌شوند که سه نفر از سودجویان و متخلفین مقدار ۱۵هزارمترمربع زمین از اراضی ملی و متعلق به دولت را در نزدیکی روستای خیرآباد از توابع شهرستان بستان آباد تصرف و قصد واگذاری و فروش آن را دارند.
باقری افزود: اقدامات لازم برای شناسایی متهمان معمول و با هماهنگی مقام قضایی هر سه متهم شناسایی و دستگیر شدند.
باقری افزود: با انجام استعلام زمین مورد نظر از سازمان مسکن شهرسازی مشخص شد که زمین مورد تصرف جزء اراضی ملی بوده و ارزش ریالی آن ۵۵ میلیارد ریال برآورد شد.
وی در پایان اضافه نمود: هر سه نفر زمین خوار دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز