خبرگزاری کار ایران

عدم اعتماد بین پدر و پسر عامل اصلی برداشت اینترنتی

کد خبر : ۱۲۱۳۰۰

آگاهی والدین و خانواده‌ها از مهارتهای زندگی و نحوه تربیت فرزندان، موجبات ارتقاء سطح آگاهی افراد خانواده گردیده و به نوعی موجبات نزدیکی فرزندان به والدین می‌شود / بزه‌های اتفاق افتاده در فضای مجازی، اکثرا به علت عدم آگاهی والدین از خطرات اینترنت و فضای مجازی بر می‌گردد.

ایلنا: پسر بچه‌ای که از حساب بانکی پدرش به صورت اینترنتی پول برداشت می‌کرد، شناسایی شد.
به گزارش ایلنا، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی مبالغی برداشت شده است. که این موضوع در دستور کار کار‌شناسان پلیس فتا قرار گرفت.
«قاسملو» افزود: با بررسی تخصصی توسط کار‌شناسان، مشخص گردید که مبلغ مورد شکایت شاکی از طریق دستگاه پوز یکی از شرکت‌های خرید و فروش کامپیو‌تر انجام گرفته است. در ادامه تحقیقات مدیر شرکت به این پلیس احضار و اعلام داشتند که پسر بچه دبستانی با حضور در شرکت وی و با انتقال وجهی از حساب مورد شکایت سفارش یک دستگاه تبلت را نموده است. مشخصات ارائه شده از طرف وی به شاکی اعلام و مشخص شد که پسر شاکی است.
وی تصریح کرد: شاکی به اتفاق پسرش به این پلیس دعوت و مشخص کردید که دانش آموز کلاس ششم بوده و در تحقیق از وی اعلام داشتند که از پدرم درخواست خرید تبلت را نموده که وی از خریدن آن امتناع و به ناگزیر کارت و مشخصات بانکی پدرم را بدست آورده و اقدام به استفاده از آن در شرکت کامپیوتری برای واریز ودیعه تبلت نموده‌ام.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: آگاهی والدین و خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی و نحوه تربیت فرزندان، موجبات ارتقاء سطح آگاهی افراد خانواده شده و به نوعی موجبات نزدیکی فرزندان به والدین می‌شود. بزه‌های اتفاق افتاده در فضای مجازی، اکثرا به علت عدم آگاهی والدین از خطرات اینترنت و فضای مجازی بر می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز