خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

بهره برداری آزمایشی از فاز اول خط یک مترو تبریز تا پایان سال انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۶

با توجه به بارگیری واگن‌های خریداری شده برای خط یک مترو تبریز انتظار می‌رود این واگن‌ها تا دو ماه آینده به تبریز برسند که در صورت تحقق این امر، شاهد راه اندازی آزمایشی قطار شهری در دهه مبارک فجر یا آستانه عید نوروز ۹۳ خواهیم بود.

ایلنا: شهردار تبریز از تلاش شهرداری برای بهره برداری آزمایشی از ۶ کیلومتر اول خط یک قطارشهری تبریز تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی گفت: با توجه به بارگیری واگن‌های خریداری شده برای خط یک مترو تبریز انتظار می‌رود این واگن‌ها تا دو ماه آینده به تبریز برسند که در صورت تحقق این امر، شاهد راه اندازی آزمایشی قطار شهری در دهه مبارک فجر یا آستانه عید نوروز ۹۳ خواهیم بود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در بخش‌های مختلف مدیریت شهری در تبریز اجرا خواهد شد، ادامه داد: اصلاح ورودی‌های کلانشهر تبریز در اولویت نخست کاری قرار دارد و سایر برنامه‌ها نیز به ترتیب اجرا می‌شوند.
شهردار تبریز در خصوص برخی اختلاف نظرات در بین اعضای شورای شهر نیز اظهار داشت: در کشوری که در آن دموکراسی حاکم است، اختلاف نظر امری طبیعی است و این اختلاف نظر نیز تنها تا انتخاب شهردار ادامه داشت و از این پس اعضای شورای شهر در کنار شهرداری تبریز در آبادانی شهر تلاش خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز