خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر فوتسال

دبیری تبریز با برتری مقابل شهرداری ساوه دوباره صدرنشین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۹۷

هلال احمر تبریز با برتری مقابل زمزم اصفهان به مکان سوم رسید.

ایلنا: تیم فوتسال دبیری تبریز با برتری مقابل شهرداری ساوه دوباره صدر جدول را از آن خود کرد.
به گزارش ایلنا در این بازی که عصر روز دوشنبه در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه پرگل پنج بر دو به برتری رسید و با ۲۴ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.
در این دیدار جواد اصغری مقدم، وحید شمسایی(۲دوگل)، بهروز جعفری و بابک اکبری برای دبیری و وحید امیری و مرتضی وکیلی برای شرداری گلزنی کردند.
ابراهیم مسیبی، محمدحامد حدیدی، کمال بایزیدی و رامین امید باراندوزی تیم داوری این بازی بودند.
دبیری در پایان هفته دهم با ۲۴ امتیاز در صدر قرار گرفت و گیتی پسند با ۲۱ و منصوری با ۱۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
هچنین تیم هلال احمر تبریز در هفته دهم از رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های ایران با برتری مقابل تیم زمزم اصفهان(گیتی پسند نوین) خود را به مکان سوم جدول رده بندی رسید.
در این دیدار که عصر روز دوشنبه در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد، تیم میزبان در ادامه روند پیروزی‌های خود با نتیجه دو بر یک بر می‌ه‌مان خود غلبه کرد و تا رده سوم جدول بالا آمد.
در این دیدار بابک الله وردی خانی و حمید واحدی برای هلال احمر تبریز و حمید لولاکی برای زمزم اصفهان گلزنی کردند.
امید مصداقی، حمیدرضا طیب طاهری، مرتضی توکلیان و سعید دل انگیز تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دادند.
هلال احمر با سه امتیاز این دیدار با ۱۹ امتیاز و پس از دبیری ۲۴ و گیتی پسند ۲۱ امتیازی در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز