خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال:

فرم‌های ورودیه باشگاه تراکتورسازی به همراه ۳ تیم به مالزی ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۰

در صورت تصویب نهایی ۴ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا این ۴ تیم وارد مسابقات خواهند شد و در صورتی که‌‌ همان سهمیه ۱ + ۳باقی بماند یک تیم که فولاد خوزستان است برای مسابقات پلی‌آف ملاحظه می‌شود.

ایلنا: رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: فرم‌های ورودیه ۴ باشگاه ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی ارسال شد.
به گزارش ایلنا هوشنگ نصیرزاده با اشاره به ارسال مدارک ۴ باشگاه ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا افزود: فرم‌های باشگاه‌های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و فولاد خوزستان جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا موسوم به اینتری‌فرم که شامل اطلاعات کامل ورزشگاه‌های مسابقات، امکانات آن‌ها رنگ اول و دوم لباس از روز چهارشنبه از سوی فدراسیون فوتبال به کوالالامپور مالزی ارسال شد.
وی ادامه داد: در صورت تصویب نهایی ۴ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا این ۴ تیم وارد مسابقات خواهند شد و در صورتی که‌‌ همان سهمیه ۱ + ۳باقی بماند یک تیم که فولاد خوزستان است برای مسابقات پلی‌آف ملاحظه می‌شود.
رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال هم اکنون مشخصات هر ۴ باشگاه ایران را که کاندیدای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند ارسال کرده است و در صورتی که تغییراتی صورت نگیرد هر ۴ باشگاه در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز