خبرگزاری کار ایران

بسیج مظهر ایثار و مقاومت و صف شکن جبهه استکبار است

کد خبر : ۱۲۳۴۹۷

فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی هفته بسیج را با صدور اطلاعیه‌ای تبریک گفت.

ایلنا: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی هفته بسیج را بر مجاهدانی که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیبا‌ترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده‌اند تبریک گفت.
به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به شرح ذیل است:
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیثعشق می‌دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج می‌قات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. امام خمینی(ره)
نام بسیج یادآور خاطره عزیز‌ترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضاء نمودند. این واژه‌ها و تعبیرهای بی‌نظیر و ملکوتی، اوصافی است که مراد و مرشد بسیجیان، امام خمینی(ره) در آخرین پیام خود به مناسبت هفته بسیج صادر فرموده‌اند؛ امامی که دوست و دشمن صداقت او در گفتار و دوری‌اش از مداهنه و مبالغه را تصدیق کرده و می‌کنند و این همه نشان از آن دارد که هیچ نهادی والا‌تر و عزیز‌تر از بسیج در نگاه آن پیر روشن ضمیر نبوده است.
یاد طلایه‌داران عرصه ایثار بخیر که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلب‌ها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدی(عج) آن‌ها بخیر که حتی ابر‌ها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان بر ضیافت الهی کردند. فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در هفته بسیج مستضعفین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و فرمانده معظم کل قوا از خداوند سبحان مسئلت داشته و امیدواریم با تعامل و همکاری مشترک و همه جانبه با این سرافرازان در جهت تأمین و تثبیت امنیت پایدار و پاسداری از ارزش‌ها، ‌ رضایت ملت شهیدپرور و بسیجی ایران اسلامی را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز