خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان میانه:

شورای فرهنگ عمومی باید جایگزینی برای آداب غلط در جامعه بیابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۸

برخی از مراسم برای مردم آزار دهنده شده است.

فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: شورای فرهنگ عمومی وظیفه دارد با اقدامات عملی و برنامه ریزی در شورا جایگزینی برای روش‌ها، آداب و اقدامات غلط در جامعه بیابد.
به گزارش خبرنگار ایلنا تقی خلفاپور در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی ترکمانچای افزود: برخی از مراسم برای مردم آزار دهنده شده است.
وی با بیان وظایف شورای فرهنگ عمومی افزود: تمام مسایل مردمی و دولتی که مربوط به فرهنگ است در این شورا قابل بررسی و پیگیری است.
خلفاپور با اشاره به اهمیت اقدامات حماسی افزود: برنامه‌های هفته بسیج سال جاری باید با قدرت بیشتر و حماسی‌تر از گذشته اجرا شود از جمله تجمع حماسی پنجم آذر که باید به صورت پرشور و سازماندهی شده برگزار شود تا در تصمیم دشمن هم تاثیر گذار باشد.
در این جلسه امام جمعه ترکمانچای نیز با اشاره به اینکه سید الشهدا به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد گفت: این قیام برای جامعه بشریت فرهنگ شد.
حجت الاسلام یونس کیانی افزود: اصول دین نباید فقط برسرزبان باشد بلکه باید نهادینه شود تا پیشرفت را به ارمغان آورد.
وی اظهار داشت: تصمیمات حوزه فرهنگی باید مستمر بوده و سبب شناسایی نقاط قوت و ضعف شود تا با جهت دهی به فرهنگ جامعه برای نسلهای آتی مفید باشد.
کیانی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج تفکر است و بسیجی بودن یک مکتب، بسیج را امام(ره) پرورش داده و تبدیل به فرهنگ نمودند که استمرار آن نیز می‌تواند مشکلات جامعه ما را حل کند.
وی افزود: هرگاه مردم و مسوولین در مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیجی وار فکر کرده و حرکت کرده‌اند موفق شده‌اند که این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود تا شاهد آینده‌ای مطلوب برای جامعه اسلامی ایران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز