خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان میانه:

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی برای ورزش آذربایجان‌شرقی مهم و حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۹

هترین مقام ورزش ایران در بازیهای آسیایی در گوانجو چین رقم خورده و ایران در رده چهارمی ایستاد و آذربایجانشرقی با ۲ مدال یوسف کرمی و فرزاد عبدالهی در تکواندو به کار خود پایان داد.

ایلنا: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه تأکید کرد: بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی برای وزرش آذربایجانشرقی مهم و حیاتی است.
مهدی نوایی در اولین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجان‌شرقی در طرح آماده سازی ورشکاران و مربیان برگزیده بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی در تبریز افزود: در ۳ مقطع حامی و نظارتگر ورزشکاران در اینچوان کره جنوبی هستیم، مرحله اول تمرینات ورزشکاران در هیاتهای ورزشی و داخل استان که مهم‌ترین بخش وظیفه ستاد است، مرحله دوم در تمرینات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک و مرحله سوم حضور نهایی در رقابت‌هاست.
وی افزود: در هر ۳ مرحله نیاز‌ها و انتظارات معقول ورزشکاران با تلاشهای ستاد برطرف خواهد شد.
عضو و ناظر ستاد بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی در آذربایجانشرقی خاطرنشان کرد: مرحله اول تمرینات ورزشکاران در هیاتهای ورزشی و داخل استان که مهم‌ترین بخش وظیفه ستاد است، کلاسهای دانش افزایی همانند روان‌شناسی، تفکر ورزشکار حرفه‌ای، تغذیه، مکملهای ورزشی، آسیبهای ورزشی برگزار تا شرایط جسمی و روحی ورزشکار تا زمان آغاز رقابت‌ها در شرایط مسابقه باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان میانه در این نشست همچنین تاریخچه‌ای از رقابتهای آسیایی و مدالهای آذربایجانشرقی و کشور ارائه کرد و افزود: بهترین مقام ورزش ایران در بازیهای آسیایی در گوانجو چین رقم خورده و ایران در رده چهارمی ایستاد و آذربایجانشرقی با ۲ مدال یوسف کرمی و فرزاد عبدالهی در تکواندو به کار خود پایان داد.
وی افزود: اوج مدال آوری ورزشکاران اسان در بازیهای آسیایی نیز بازیهای آسیایی ۲۰۰۶ قطر بود که آذربایجانشرقی ۴ مدال کسب کرد و ایران ششم شد و آذربایجانشرقی در طول تاریخ برگزاری این رقابت‌ها ۱۷ مدال در رشته‌های تکواندو، دوچرخه سواری، کشتی، کاراته و بوکس برای کشور کسب کرده است.
اولین همایش ورزشکاران و مربیان آذربایجانشرقی در طرح آماده سازی ورشکاران و مربیان برگزیده بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و رییس ستاد و قهرمانان و مربیان مطرح و مدعی برای حضور در ترکیب تیمهای ملی در پایگاه قهرمانی تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز