خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

رضایتمندی مردم اولویت پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۲۱

هیأت‌های حسینی تبریز با اهدای هدایایی از فرماندهان نیروی انتظامی استان تقدیر کردند.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: رضایتمندی مردم اولویت پلیس و خدمت رسانی به هیأت‌های حسینی رویکرد مثبت ناجا در ماه محرم است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود خرم نیا، در جمع مداحان، فعالان و هیأت امنای شورای هیأت‌های حسینی تبریز ضمن تقدیر از برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های سوگواری دهه اول محرم اظهار داشت: مایه عزت و افتخار ناجا است که بتواند سهمی کوچک در برپایی مجالس سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) داشته باشد.
وی با بیان این‌که رضایتمندی مردم اولویت پلیس و خدمت رسانی به هیأت‌های حسینی رویکرد مثبت ناجا بوده است، خاطرنشان کرد: اگر امام راحل فرمود؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، بنابر این باید تلاش کنیم که عامل اصلی احیای دین رسول الله را اعلان جهانی کنیم.
خرم نیا ادامه داد: تبریزی‌ها تنها در محرم و صفر عزادار حضرت سیدالشهدا(ع) نیستند، بلکه در ایام مختلف از جمله رمضان، ایام فاطمیه و مناسبت‌های مختلف مذهبی سوگوار مصائب خاندان رسول اکرم(ص) به ویژه حضرت حسین بن علی(ع) هستند، از این رو وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت عزاداران حسینی باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: هدف اصلی پلیس اصلاح امور مربوط به نظم و انظباط در دستجات سینه‌زنی و زنجیرزنی بوده است، هرگز‌ها نباید احساس شود پلیس به دنبال اختلاف است، بلکه ما همواره به دنبال آرامش، آسایش و امنیت مردم بوده‌ایم.
وی برگزاری باشکوه مجالس عزاداری و سوگواری حسینی را مهم‌ترین اصل برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب دانست و گفت: هیأت‌های حسینی در مقابل توطئه آشکار و پنهان دشمنان داخلی و خارجی مسؤولیت خطیری بر عهده دارند، مهم‌ترین وظیفه امروز فعالان هیأت‌های حسینی ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر است.
همچنین مهدی خادم آذریان، مداح و خادم هیأت‌های حسینی تبریز در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های تلاشگران ناجا در ایجاد امنیت و آرامش عزاداران حسینی در دهه اول محرم اظهار داشت: مجالس سوگواری محرم امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بوده، چنانکه اجتماع بزرگ هیأت‌های حسینی در هفتم محرم زبانزد همگان شده است.
وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پلیس و مردم تعاملی ارزشمند در برپایی مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) دارند، این در حالی است که قبل از انقلاب هیأت‌های حسینی با مشکلات فراوانی در مواجهه با نیروی‌های امنیتی داشتند.
گفتنی است، در پایان این مراسم نماینده هیأت‌های حسینی تبریز با اهدای هدایایی از فرماندهان نیروی انتظامی استان تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز