خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه آزاداسلامی تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۳

گردهمایی انجمن‌های علمی، همایش بین المللی عمران، معماری وتوسعه پایدارشهری، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی وپژوهشی ومراسم تجلیل از اساتید، کارمندان و دانشجویان شاغل در باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن‌های علمی، برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار خواهدشد.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز برنامه‌های هفته پژوهش این دانشگاه را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی رضایی گفت: گردهمایی انجمن‌های علمی، همایش بین المللی عمران، معماری وتوسعه پایدارشهری، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی وپژوهشی ومراسم تجلیل از اساتید، کارمندان و دانشجویان شاغل در باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن‌های علمی، برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه علمی رهیافت تحقق توسعه ملی است افزود: هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که بدون توسعه علمی، توسعه ملی حاصل خواهد شد.
رضایی تصریح کرد: توسعه ملی در تمام ابعاد آن، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… پایه‌های مستحکم و تزلزل ناپذیر ومطمئنی به نام توسعه علمی را می‌طلبد.
وی با بیان اینکه توسعه علمی بی‌واسطه‌ترین عامل توسعه، عامل قدرت وعامل ثروت است خاطرنشان کرد: در دنیای امروزهیچ راهی جز اندیشیدن به توسعه علمی وجود ندارد چراکه یک ضرورت و یک امر مطلوب است.
رضایی تأکید کرد: نگاه ما باید در دانشگاه پژوهش محور بوده و از آموزش صرف خارج شود و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش بر کیفی سازی و تشویق پژوهشگران استوار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز