خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

اقتصاد شهری در گرو مشارکت بازاریان و اصناف است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۵

بازاریان تبریز در حوزه‌هایی همچون سرمایه گذاری، زیباسازی، احیای هویت تاریخی و فرهنگی شهر، توسعه زیرساخت‌های خدمات عمومی و تأمین بخش قابل توجهی از بودجه‌های شهری می‌توانند نقش آفرینی موثری داشته باشند و مدیریت شهری از این همکاری‌ها استقبال می‌کند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تسریع و شتاب در توسعه زیربنایی تبریز و تقویت اقتصاد شهری بدون مشارکت آحاد جامعه امکان پذیر نیست و در این راه بازاریان و اصناف تبریز نقش ویژه‌ای می‌توانند ایفا کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی در جمع اصناف، بازاریان و روسای اتحادیه‌های صنفی تبریز افزود: بازاریان و اصناف تبریز نقش ویژه‌ای در اداره شهر می‌توانند ایفا کنند و باید همچون گذشته در این راه مدیریت شهری را یاری دهند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بازاریان تبریز در حوزه‌هایی همچون سرمایه گذاری، زیباسازی، احیای هویت تاریخی و فرهنگی شهر، توسعه زیرساخت‌های خدمات عمومی و تأمین بخش قابل توجهی از بودجه‌های شهری می‌توانند نقش آفرینی موثری داشته باشند و مدیریت شهری از این همکاری‌ها استقبال می‌کند.
شهردار تبریز در عین حال از آمادگی شهرداری برای استفاده از طرح‌ها، پیشنهادات و نقطه نظرات جامعه ۷۰ هزار نفری اصناف و بازاریان تبریز خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز