خبرگزاری کار ایران

هفته نخست دور برگشت لیگ بر‌تر فوتبال؛

جدال سرخپوشان مدعی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۲

جمعه ۸ آذرماه دو تیم قرمزپوش تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

ایلنا: تیم تراکتورسازی تبریز در دور برگشت لیگ بر‌تر فوتبال کشور میزبان پرسپولیس تهران است.
به گزارش ایلنا در هفته نخست دور برگشت لیگ بر‌تر فوتبال کشور ساعت ۱۵ روز جمعه ۸ آذرماه دو تیم همرنگ تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
بازی رفت دو تیم در هفته نخست با یک گل به سود تیم پرسپولیس به پایان رسیده بود؛ این بازی برای تراکتورسازی جنبه تلافی دارد.
تراکتورسازی که پنج هفته متوالی در تبریز بازی دارد از امتیاز میزبانی در بازی اول مقابل استقلال سود نبرد و این دیدار با تساوی به اتمام رسید.
شاگردان مجید جلالی به شدت به دنبال پیروزی در ۴ بازی بعدی خود در تبریز هستند تا به صدر جدول صعود کرده و چه بسا از سایر مدعیان نیز فاصله گیرند.
*عملکرد تراکتورسازی در نیم‌فصل
تیم تراکتورسازی تبریز در نیم‌فصل نخست لیگ بر‌تر فوتبال کشور با ۷ پیروزی، ۶ تساوی، ۲ شکست و ۲۶ امتیاز در مکان سوم جدول به کار خود پایان داد.
تیم تبریزی در دور رفت تنها با دو باخت کمترین آمار شکست در لیگ بر‌تر را به خود اختصاص داد.
تراکتورسازی تبریز مقابل تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سپاهان اصفهان، سایپای کرج، استقلال خوزستان، نفت تهران، صبای قم و راه‌آهن تهران به پیروزی رسیده است و برابر تیم‌های مس کرمان، فجر سپاسی شیراز، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان، استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز به تساوی دست یافته و از تیم‌های پرسپولیس تهران و داماش گیلان شکست خورد.
*جدال بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع
تیم تراکتورسازی تبریز با ۲۲ گل زده به همراه فولاد خوزستان بهترین خط حمله لیگ بر‌تر را در پایان دور رفت به خود اختصاص داد.
تیم پرسپولیس در دور رفت تنها ۱۳ بار موفق به گلزنی مقابل حریفان خود شد اما در نقطه مقابل تیم پرسپولیس تنها ۶ گل دریافت کرده که بهترین عملکرد در بین خطوط دفاعی لیگ بر‌تر است.
بهترین گلزن تراکتورسازی کریم انصاری‌فرد با ۷ گل زده است که سال گذشته در تیم پرسپولیس بود؛ جالب اینکه بهترین گلزن پرسپولیس در نیم‌فصل نیز سید مهدی سید صالحی بود؛ وی نیز سال گذشته در تیم تراکتورسازی عضویت داشت.
*عملکرد پرسپولیس در نیم‌فصل
پرسپولیس تهران در نیم‌فصل نخست با ۸ برد، ۴ تساوی، ۳ شکست و ۲۷ امتیاز بدون در نظر گرفتن بازی عقب افتاده استقلال با ملوان صدرنشین نیم‌فصل است.
شاگردان دایی بهترین خط دفاع و بیشترین پیروزی را به خود اختصاص داده‌اند اما با ۱۳ گل زده در ۱۵ بازی، سومین خط ضعیف حمله لیگ بر‌تر بعد از تیم‌های مس کرمان و فجر سپاسی هستند.
پرسپولیس در برابر تیم‌های تراکتورسازی تبریز، مس کرمان، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان، گسترش فولاد تبریز، داماش گیلان، فجر سپاسی شیراز و راه‌آهن تهران به پیروزی دست یافته و برابر تیم‌های ذوب‌آهن، استقلال تهران، صبای قم و استقلال خوزستان مساوی کرده و از تیم‌های سایپا تهران، نفت تهران و سپاهان اصفهان شکست خورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز