خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان:

ملل دیگر باید همانند ایران از حقوق خود دفاع کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۵

ما شاهد پیروزی شما در دیپلماسی بودیم و دنیا حق غنی سازی صلح آمیز شما را پذیرفت و این موفقیت بزرگی در عرصه بین الملل بود که نمونه ای است برای ملل دیگرکه از حق خود دفاع کنند.

ایلنا: مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان مسئله اقتصاد را جنگ دنیای امروز دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید هاشم سلهب که در بازدید هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان از کارخانه تراکتورسازی تبریز سخن می‌گفت، افزود: مهم‌ترین اصل در اقتصاد تولید است و تولید بیشترین جایگاه در رقابت داخلی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به حضور ایران در عرصه اقتصاد بین الملل افزود: ما وقتی موفقیت‌های بین المللی ایران را می‌شنویم بسیار خوشحال می‌شویم.

سید هاشم سلهب حزب الله لبنان را از پیروان نهضت حضرت امام خمینی(ره) خواند و گفت: در حال حاضر ما بیشتر در عرصه سیاسی، امنیتی و انتظامی قرار داریم و شما علاوه بر این موضوعات درگیر مسایل اقتصادی، صنعتی در سطح بین الملل نیز هستید.

سید هاشم سلهب موفقیت اخیر ایران در موضوع هسته‌ای گفت: ما شاهد پیروزی شما در دیپلماسی بودیم و دنیا حق غنی سازی صلح آمیز شما را پذیرفت و این موفقیت بزرگی در عرصه بین الملل بود که نمونه‌ای است برای ملل دیگرکه از حق خود دفاع کنند.

وی همچنین از سفر به استان آذربایجان شرقی و بازدید از مجتمع تراکتورسازی ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: این سفر فرصت خوبی را مهیا کرده است تا از تجارب یکدیگر بهره بگیریم.

همین گزارش حاکی است هیئت بلندپایه کارگری حرب الله لبنان به دعوت خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از اماکن تاریخی تبریز نیز بازدید خواهند کرد.

در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز